Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel gekozen voor een mooie kleur bruin (na bestelling, toch getwijfeld en gebeld dat ik toch een andere kleur wilde, had eigenlijk donkerder besteld) en een flinke dressuurboog omdat ik van die korte pootjes heb
Tevens heb ik ook bijpassende sporenriempjes gekocht alleen dit paard van de foto's wordt zonder sporen gereden dus die zie je niet. Siovette schreef:Weet je ook waarom de mensen je Lipica's afraden, daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar..
Ben zelf dealer nu ruim een jaar dealer en de ervaringen tot nu toe zijn positief. Ken zelfs mensen die ze al 7 jaar hebben en er nog steeds top uitzien..
Gooya schreef:Heb je ooit gekeken naar Ariat rijlaarzen? Ik heb de Ariat Bromont Tall.
Dat zijn echt mijn favorieten.
Ik heb ervaring met Lipicarijlaarzen en als ik ze vergelijk met Ariat, dan scoren ze onvoldoende voor mij.
Ariat heeft veel kuitmaten en hoogtes, dus ik verwacht dat er wel wat voor je tussen zal zitten.
Ik heb gemerkt dat ik van soepele rijlaarzen houd. De Lipicarijlaarzen vond ik best stug.
Gooya schreef:Heb je ooit gekeken naar Ariat rijlaarzen? Ik heb de Ariat Bromont Tall.
Dat zijn echt mijn favorieten.
Ik heb ervaring met Lipicarijlaarzen en als ik ze vergelijk met Ariat, dan scoren ze onvoldoende voor mij.
Ariat heeft veel kuitmaten en hoogtes, dus ik verwacht dat er wel wat voor je tussen zal zitten.
Ik heb gemerkt dat ik van soepele rijlaarzen houd. De Lipicarijlaarzen vond ik best stug.
Gooya schreef:Dit is de vrouwen-laarzen pagina van Ariat.
Krijg je een idee van de laarzen die ze verkopen:
http://www.ariat.com/English/Women/Footwear/
Succes met je zoektocht
miicchhellee schreef:de niro, zijn wel aan de dure kant maar je hebt er wel lang van en zijn soepel! deze kunnen trouwens uitgevoerd zoals jij ze wil!
Amanda schreef:Ik heb ook brede kuiten en Lipica's laten maken.
Ik ben er heel tevreden over. Laarzen zitten (na inloopperiode) erg lekker, zien er netjes uit en volledig naar je wens samen te stellen.
De rits zit bij mij achter, maar is ook aan de voorkant of zijkant mogelijk.
Ik ben dan ook wel benieuwd waarom ze je deze laarzen hebben afgeraden.