Hebben de meeste van jullie de bodyprotector onder of over je jas of vest? Moet je hem groter kopen als je hem erover wilt? Of is hij dan niet veilig als je hem er weer onder doet in de zomer?
Ik doe hem altijd wel over mijn trui of vest heen maar altijd onder mijn jas. Mijn bodyprotector heeft veters aan de zijkant waarmee je hem losser kan maken of strakker kan aantrekken. Dus zomer trek ik hem wat strakker aan en 's winters wat losser zodat die goed over mijn trui heen past.
Mijn bp heb ik altijd over mn vest. Jas heb ik bijna nooit aan met rijden en daar pas hij toch niet onder (kan mijn jas niet meer dicht)
Welke bp hebben jullie, dat hij onder je jas past?
linky
Geplaatst: 24-02-12 10:46
De bodyprotector hoort zo dicht mogelijk op je lichaam en moet goed aansluiten. er kan natuurlijk wle een T-shirt o.i.d. onder maar een dikke trui, vest of een jas moet er altijd overheen gedragen worden. ik heb de Air-O-Wear Zippa woman.
Resfeber
Geplaatst: 24-02-12 12:15
Een bodyprotector moet je altijd precies passend kopen. Nooit groter. Zomers gewoon over een shirt, in de winter doe ik het onder een vest.
bp heb ik ook precies passend, daardoor past hij niet over, maar ook niet onder mn jas. Aangezien jullie hem duidelijk wel onder je jas kunnen dragen vraag ik me af, is jullie jas zo groot gekocht of de bp zo dun? Ik heb gewoon een bp van Harry's Horse en die past goed, met een vestje en een t-shirt of een van de twee, maar niet onder en ook niet over mn jas.