zwemmen met paard Drenthe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

minetje

zwemmen met paard Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 21:50

Ik had een vraagje,

Heeft iemand een idee waar je kan zwemmen met je paard in Drenthe, en waar het mag? :o
Ik wil namelijk in de zomer gaan zwemmen met mijn paard.

Vorige zomer ben ik naar de Genieput in Havelte geweest, maar die is inmiddels zo ver uitgedroogd dat je er niet meer kan zwemmen, alleen 'pootjebaden'

Het zou ook wel iets buiten Drenthe mogen zijn, maar natuurlijk niet al té ver weg. Ik moet natuurlijk rekening houden met de tijd dat mijn paard in de vrachtwagen staat :o

(Weet niet of het hier wel goed staat, en of er hier al een centraal-topic voor is.. :x )

Iemand een idee, brand maar los! :j

tamary

Re: zwemmen met paard Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 22:38

Ik weet niet hoeveel water er na deze regenwinter in staat, maar er is erg veel gevallen. Ga dus eerst kijken voordat je verder zoekt.

Plekken waar het mag in de regio weet ik niet. Ken wel 1 plek waar je het water in kan, maar dan moet het net rustig zijn. En die is niet speciaal voor paarden.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:37

Hier is een centraal topic voor, vandaar dat ik even TEM.

Sietsie

Re: zwemmen met paard Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 22:37

Je zou het kunnen proberen bij het fjordenpaard in Drenthe (in een, bij norg) ze hebben daar een speciaal meer aangelegd om te zwemmen met je paard. Weet alleen niet of particulieren daar mogen komen, maar je kunt altijd even bellen/mailen om het te vragen.