wie kent pancho

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimmi101

wie kent pancho

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:22

hoi, meestal lees ik alleen maar wat mee hier op bokt, maar ik plaats nu toch maar eens berichtje. Misschien kan er hier wel iemand mij helpen.
Ik heb mijn paard nu bijna anderhalf jaar, en door omstandigheden (lees: vage gezondheidsproblemen) ben ik mij steeds meer vragen gaan stellen bij zijn verleden en afkomst. Ik heb contact gehad met de laatste eigenaars maar ben daar niet veel wijzer uit geworden.
Het gaat om een donkerbruinbonte ruin van bijna 7 jaar, toen ik hem kocht heette hij pinto maar we hebben hem omgedoopt tot pancho (in zijn paspoort staat geen naam). Zijn schofthoogte is 165cm. Hij is volgens zijn paspoort geboren in duitsland, ik heb ook een naam en adres van de fokkers, heb deze gegoogled maar niets gevonden. Zijn vader is golden chief junior, zijn moeder is galmina. Als iemand me daar wat meer over kan vertellen, zou ook tof zijn. :o :P
Ik ga nog even uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen, en alvast heel hard hopen dat iemand straks mijn mannetje herkent. :)

NienSCHaap

Re: wie kent pancho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:37

kimmi101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:45

ik denk dat ik het gesnapt heb dus als het goed is zien jullie nu de verkoopfoto:

Afbeelding

op deze kan je zijn brandmerk een beetje zien (staat nr 69 onder):

Afbeelding

en dan nog eentje van de andere kant, deze foto's zijn van oktober 2010, net voor ik hem kocht. (als ik het me goed herinner) Ik heb uiteraard ook nog recentere, als iemand meer wel zien hoor ik het wel.

Afbeelding

Ik hoop dat iemand hem herkent, of meer kan vertellen over zijn ouders, ik zit namelijk met heel veel vragen.