[PG] Gezocht Haflinger Drika! omgev. Einhoven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaM

[PG] Gezocht Haflinger Drika! omgev. Einhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 15:26

Hallo allemaal!

Ik zoek mijn oude verzorgpaardje, ze is ongeveer rond oktober 2008 verkocht naar eindhoven. Haar naam was DRIKA. Ze zal nu zo'n 5 jaar oud zijn.

*Het verhaal*
Toen drika zo'n 4 maandjes oud was kreeg ik haar als verzorgpony, (ze stond bij een vader van een collega's van mijn ouders) ik kwam daar 2 keer per dag om haar voldoende aandacht te geven omdat ze helaas alleen in een weiland stond. (ik was 12/13 jaar en had er natuurlijk de balle verstand niet van of dit wel of niet goed was) ik heb haar 2 jaar lang met heel veel liefde verzorgt en zij was mijn steun en toe verlaat ook in verdrietige periodes. Ze was echt mijn beste maatje. De eigenaar besloot haar te verkopen, ik had aangegeven dat mijn ouders aan het kijken waren of het financieel haalbaar was! Er was ook al een andere boer die haar wou kopen voor mij, zodat ik haar kon kopen wanneer ik zelf het geld ervoor had. Ze wisten dus dat ik haar zowiezo ging krijgen. Helaas is ze verkocht op een dag zonder dat ze mij opgebeld hadden om nog afscheid te nemen! Mijn ouders werden gebeld en kregen te horen, Drika is verkocht! Ik heb er heel lang verdriet om gehad. Ik heb toen het nummer van die mensen gekregen om haar op te zoeken.. Helaas heeft mijn moeder dit 'expres' een beetje afgehouden omdat het anders moeilijker was geweest om haar daar achter te laten. Achter af ben ik haar dankbaar geweest. Alleen ik denk te laatste tijden heel veel aan haar en ben benieuwd of ze nog leeft, en of ze nog in eindhoven is.

Ze had toen een mooie goud blonde vacht, mooie volle lange bos met blonde manen, ze was al zo'n 1.35m zeker... Ze is gegaan naar Eindhoven...
Ken jij iemand die rond 2008 een haflinger heeft gekocht met de naam Drika, die in Eindhoven hoort dan hoor ik heel graag van u!

groetjes, Claudia :)
Laatst bijgewerkt door Leo op 21-02-12 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 15:34

Naam kan in de tussentijd veranderd zijn en heel veel haflingers kunnen aan de beschrijving voldoen die jij geeft. Heb je misschien meer info over aftekeningen en eventueel een foto?Dat maakt het zoeken al een heel stuk makkelijker en waarschijnlijk dat er ook meer reacties komen.

Daarnaast staat dit topic verkeerd en hoort het bij Opsporing verzocht. Ik tem wel even :).

Leo

Re: Gezocht Haflinger Drika! omgev. Einhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:55

HA --> OV