Online rijbroek kopen, ervaringen ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maxielover

Online rijbroek kopen, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 10:30

Hoi,

Ik was benieuwd naar jullie ervaringen met het online kopen van rijbroeken. Wat vonden jullie van de service, kwaliteit van de rijbroek, pasvorm, is het wat je ervan verwacht had ? Ben benieuwd naar het merk en evt. Type broek en waar je het gekocht hebt. Zelf heb ik erg goede ervaringen met Horze, heb hier nu 1 rijbroek van maar wil er zeker nog een daar kopen ! Wat is jullie ervaring ?

Groetjes Maxielover

ingvdh

Re: Online rijbroek kopen, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:54

Ik heb nu meerdere broeken van HKM, komt omdat mijn maat zelden of nooit in de winkel ligt en via internet zo te krijgen is.

Ik ben er tevreden over, leuke modieuze rijbroeken en genoeg keus!

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 14:29

Oke ! Ik heb nooit een HKM rijbroek gepast, maar ik heb vooral goede ervaringen met HH, al vind ik de laatste tijd dat ze snel slijten dus ik ben niet zo enthousiast over de prijs kwaliteit verhouding. Heb nu Horze ontdekt, dat ga ik wel vaker kopen want die zijn super ! Verder nog meer ervaringen ?

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:58

Als ik een broek online koop, dan wil ik het model en de maat kennen. Dus bv een rijbroek die ik al lang heb en aan vervanging toe is. Er zijn zoveel verschillende modellen, en de een valt weer groot en de ander valt weer klein, en ik heb een hekel aan spullen weer terug moeten sturen.
Pasgeleden wel een (onbekende) broek van Horze besteld. Die was zo goedkoop in de aanbieding. De broek zit oké, maar ik zou hem in de winkel toch niet gekocht hebben.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:01

ik heb wel is het een en ander besteld bij pourcheval.
hele fijne webshop!
heb zelf veel broeken van hh en br

Jipperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 19:53

Ik heb met ej.nl wel goede ervaringen :).

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:16

met EJ heb ik ook goede ervaringen,,
over Divoza hoor je verschillende dingen, zelf heb ik daar nog nooit wat besteld dus kan er ook niet over oordelen.

Merell123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 20:57

Ik bestel bij EJ nooit rijbroeken van hun eigen merk online.. hun maten wijken zoo erg af van mijn 'normale' rijbroekenmaat. Ik bestel vaak bij Agradi, ook omdat je het gratis kunt retouren. Maar toch pas ik het liefste gewoon in een winkel :D

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 17:50

Gooya schreef:
Als ik een broek online koop, dan wil ik het model en de maat kennen. Dus bv een rijbroek die ik al lang heb en aan vervanging toe is. Er zijn zoveel verschillende modellen, en de een valt weer groot en de ander valt weer klein, en ik heb een hekel aan spullen weer terug moeten sturen.
Pasgeleden wel een (onbekende) broek van Horze besteld. Die was zo goedkoop in de aanbieding. De broek zit oké, maar ik zou hem in de winkel toch niet gekocht hebben.

Ja idd ik koop dan idd een merk waarvan ik weet dat het mij goed past, weer terug moeten sturen is ook zo zonde. De Horze broek heb ik gekocht nadat ik hier op bokt heel veel goede verhalen had gelezen over dat de pasvorm zo goed is en de maat echt zo valt als ie is. Ik moet zeggen dat ik het daar zeker mee eens ben ! Heeeeerlijke rijbroek, ben er dolblij mee. Nog even sparen en dan wil ik er weer eentje bestellen ! *D

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 19:29

Meestal zoek ik in de winkel eerst mijn maat op, en dan bestel ik m online :') Heb ik ook gedaan met mn ES, had die toen in 36 gepast, was te groot en in 34 besteld. Robby's broek heb ik wel een keer zonder te passen besteld, die ging in het begin wel, nu zit ie goed, maar in de winkel had ik toch iets anders gekocht denk ik.

wietskewin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 20:19

zelfs een keer eentje gekocht via marktplaats en ideaal zeg! gewoon even de buikomtrek laten opmeten en je zijkant van je been en dan van jezelf ook natuurlijk en dan kan je gewoon kijken of hij zal passen.