En liefst geen tips waar ik hulp moet halen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_Juliee schreef:Al eens geprobeert om ze met een lange zweep op afstand te houden? Niet door ermee te meppen, dat jullie niet gelijk denken dat ik een dierenbeul ben ofzo, maar gewoon om ze op afstand te houden?
Als het van die onopgevoede paardjes zijn die over je heen door de deur rennen gewoon een tik geven. Paard hoort te wachten tot jij zegt dat ze er door mogen. En als je 1 nodig hebt mag je de anderen best een tik geven als ze besluiten om ook maar mee te gaan. Monster_tos schreef:_Juliee schreef:Al eens geprobeert om ze met een lange zweep op afstand te houden? Niet door ermee te meppen, dat jullie niet gelijk denken dat ik een dierenbeul ben ofzo, maar gewoon om ze op afstand te houden?
Van mij mag je er mee meppen hoorAls het van die onopgevoede paardjes zijn die over je heen door de deur rennen gewoon een tik geven. Paard hoort te wachten tot jij zegt dat ze er door mogen. En als je 1 nodig hebt mag je de anderen best een tik geven als ze besluiten om ook maar mee te gaan.