Gezocht: mijn Duits gefokte donkerbruine merrie, 1.76m

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maria79

Gezocht: mijn Duits gefokte donkerbruine merrie, 1.76m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 14:54

Ik ben op zoek naar (mijn) Duits gefokte donkerbruine merrie, stamboek naam Gloria (Gaudeamus x Rheinblick x Bernstein) roepnaam Gravin. Zij heeft als aftekeningen een klein kolletje op het voorhoofd en enkel een vage witte veeg op haar neus, verder kleurt zij in de winter donkerbruin met zwarte staart en manen, in de zomermaanden krijgt ze een wat minder donkerbruine gloed over zich heen. In januari 2010 is er hoefkatrol-ontsteking geconstateerd, rechtsvoor een 4 en linksvoor een 3, ze stond veelal met rechtsvoor gebogen. Met behulp van (medicatie) speciaal beslag heb ik in overleg met de dierenarts ervoor gekozen om Gravin met vroeg pensioen te laten gaan. Contract opgesteld en Gravin naar haar pensioen-adres gebracht in februari 2010.

Afbeelding

Het adres waar ze heen is gegaan was in Epe, daar stond ze in stalling met andere paarden die wat mankeerde en van hun 'vroege oude dag' aan het genieten waren. Nu is het zo, het stel is uit elkaar gegaan, ex van... heeft paarden meegenomen en er is geen enkel spoor tot nu toe van Gravin, wat me erg veel stress oplevert.. Paarden slachthuis te Nijkerk heeft geen enkel paard aangeboden gekregen.. Ex vriend heet E. Wout komt oorspronkelijk uit Utrecht en woont nu in Nijkerk (Gld), deze reageert niet op mail, telefoon, social Media of wat dan ook..
Ik wil heel graag weten waar Gravin is, of dat het goed met haar gaat en dat ze haar 'oude' dag krijgt die ze (heeft) verdiend.
Wie o wie kan me iets vertellen over Gravin..

Afbeelding

Ik hoop wat van jullie te horen!

Groet, Marleen

Maria79

Re: Gezocht: mijn Duits gefokte donkerbruine merrie, 1.76m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 18:39

Iemand?!?

Jobet

Re: Gezocht: mijn Duits gefokte donkerbruine merrie, 1.76m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 19:21

Kun jij een pb sturen ??!!! Met naam en toe naam etc.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:46

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 20:57

veel suces met het vindin van je paard

Maria79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-12 16:54

Hoi bokkers, Er is klein beetje nieuws.. Gravin is verhuisd in 2011 naar een man genaamd Ben(nie) en woont in omgeving van Den Bosch. Deze man is bekend met hoefkatrol. Hij rijdt een zilvergrijze mercedes met doorlopende koplampen.. Achternaam wordt nog gezocht (zal in ieder geval gemakkelijker zoeken zijn).. De informatie die ik heb gekregen is matig maar ik blijf nog steeds van uit het positieve gaan.. Mocht je iets weten, dan hoor ik het uiteraard graag.. Gr, Marleen