sabrienaxx schreef:Ik ben benieuwd wat zijn echte naam is, hoe oud hij werkelijk is etc.
Dat wordt in zoverre moeilijk dat het niet eens op zijn paspoort vermeld hoeft te zijn. Maar in dit geval zou ik eens een topicje openen op WN (western). Mss dat iemand hem daar herkend en je meer kan vertellen. (Ik zou er even een foto bijdoen
)
sabrienaxx schreef:mijn oude stagebegeleidster weet volgens mij ook niet wie de papieren heeft, als zij dit wel wist had ze die mij wel overhandigd.
Gaat je ook niet echt helpen. Dan moet diegene die nu als eigenaar te boek staat al zo aardig zijn die af te willen geven, maar ook nog eens zijn/haar handtekening willen zetten onder een transfer report (het overschrijven van Paints werkt een ietsje anders dan voor NL stamboeken).
Dat moet dus met transfer report, met handtekening van de laatst geregistreerde eigenaar, en opgestuurd naar Amerika.
sabrienaxx schreef:Het lijkt me een kleine kans om ooit nog aan zijn paspoort te komen.
Als hij een paspoort heeft gehad, is dat toendertijd gedaan door Holstud. ( Info hierover vind je oa op de site van de DPHC ) Maar zonder zijn echte volle naam zal ook dat erg moeilijk worden.