startpas platificeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dressuur518

startpas platificeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 16:19

Hallo bokkers,
Vandaag kwam mijn startpas binnnen en omdat ik al ervaring had met de startkaart (wat een onding dacht van parpier wat onhandig is) dacht ik dit gaat het worden! Maar erg veel verschil zien ik er niet aan........... Het is niet eens een pas. Nou leek het mij handig om te plastificeren of een andere manier te vinden zodat ie toch wat beter bestand is tegen regen en modder. Want die vind je al snel bij paarden.
Hoe bewaren jullie je startpas een heeft iemand misschien een creatief idee om zelf een hoesje temaken ofzo iets ?

groetjes

Horsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:25

Ik heb zelf mijn startkaarten ook altijd geplastiviceerd :) bevalt me prima en heb er nog nooit commentaar opgehad.
Vind het wel raar dat de knhs dit zelf niet verzint..

Dniekje

Re: startpas platificeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:47

bij de epplejeck kan je van die hoezen voor documenten krijgen, misschien een idee?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:48

startpas zou toch pas vanaf april binnen komen......?????

Bedoel je niet voorlopige startpas? (dat is een a4tje)

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:49

Het zal de voorlopige startpas wel zijn

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:57

Ik heb ook een startpas, maar dat is geen a4tje hoor? Komt in april dan nog een andere binnen? Want ik zat er inderdaad ook aan te denken om hem te plastificeren.

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:00

Mijn zogeheten 'startpas' mennen is hetzelfde als mijn startKAART van vorig jaar, alleen staat er 'startpas' boven >;) Onnodig papier en portokosten dus voor de KNHS, omdat mij verteld is dat in april dus de échte startpassen komen. Ik heb altijd lang met 1 startkaart moeten doen, dus waarom voor die paar maanden ineens een ander papiertje?

Maar goed, om op jouw vraag terug te komen :+ Ik plastificeer de startkaarten altijd. Niet vergeten om eerst je handtekening op de startkaart(/pas) te zetten :o

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:01

waarom stop je hem niet gewoon bove in je paspoort, hoef je hem niet te plastificeren en heb je wel een soort van hoesje

criollolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:04

wat je hebt gekregen is de voorlopige startpas............

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:06

De vraag was voor TS neem ik aan, nicky_rilana maar ik geef ook even antwoord hoor (a)

Ik heb hem geplastificeerd én in het paspoort gedaan. Het plastificeren heb ik gedaan omdat het met buitenwedstrijden helaas niet altijd droog is. Als met een paar regenachtige wedstrijden dan bij de auto met de startkaart heb gestaan, wordt het op den duur zo'n vies briefje. Zelfde als met vieze vegen o.i.d., hij blijft gewoon netter dan :)

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 17:03

Haha slim ik dacht dat dit de startpas was :o Ik dacht al wat vreemd wat het is idd bijna het zelfde als de startkaart! En helemaal geen pas. Maar die gaat dus nog komen? Ik weet niet of ik hem dan ga plastificeren want het is zo april. Maar als dit wel de "echte"was geweest had ik hem wel geplastificeert omdat er idd modder vegen ect. op komen en onder het paspoort is ook zo onhandig! Maar nu doe ik het er zo wel even mee! Op naar de startpas dan maar :j En er zijn idd ook leuke paspoorthoezen te koop in allerlei kleurtjes!!!!

Fenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:39

Zo'n paspoorthoes (eeeeven offtopic, sorry!) is echt heel handig! Paspoort blijft mooi netjes en eventueel kun je nog extra papieren voorin doen.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:43

Lambriseren (schrijf ik het goed?)
Je papier/foto etc in'n speciaal plasticje doen,dat gaat door een warme machine heen en daarna is het waterdicht en supermakkelijk om schoon te maken oid.
Wil het wel voor je doen,kost je'n paar postzegels :)

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:53

Dav schreef:
Lambriseren (schrijf ik het goed?)
Je papier/foto etc in'n speciaal plasticje doen,dat gaat door een warme machine heen en daarna is het waterdicht en supermakkelijk om schoon te maken oid.
Wil het wel voor je doen,kost je'n paar postzegels :)

Dat is lamineren... Volgens mij precies hetzelfde als plastificeren ;).

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:04

Ik dacht al,het is iets met m'n vloer (laminaat) maar kon er niet op komen :+