Aantrek-lussen kapot iemand dit ook gehad ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haan

Aantrek-lussen kapot iemand dit ook gehad ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 15:11

Ik heb een paar Petrie laarzen waarvan de lussen aan de binnenkant kapot zijn gegaan (waar je de laarzentrekkers in doet met aantrekken) door het gebruik afgelopen 10 jaar. De lussen zijn gewoon doorgesleten :=
Heeft iemand dit ook al eens gehad en zo ja waar heb je dit laten repareren ?

Roxx

Re: Aantrek-lussen kapot iemand dit ook gehad ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:12

Ik heb het zelf nog nooit gehad (heb laarzen met ritsen) maar ik denk dat je bij een ruitersportzaak of een schoenmaker moet zijn.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 15:15

Schoenmaker gaat denk ik niet lukken (binnen in de laars) en ik moet van Petrie naar Divoza om ze door hun op te laten sturen, heel apart :?
Prijsopgaaf Divoza en Hippo Assen verschilt al 18 euro _-:(
Vandaar dat ik even benieuwd ben of meer mensen zoiets hebben gehad.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 15:21

Ik gebruik die dingen eigenlijk nooit :o
Maar ik kan me goed voorstellen dat Petrie je vraagt ze via een ruitershop op te laten sturen. Is voor hun administratief een stuk makkelijker te regelen dan iedere particulier rechtstreeks helpen.

Als er zoveel prijsverschil tussen zit die twee partijen zou ik gewoon ff rond gaan shoppen bij verschillende ruitershop zaken en dan via de ruitersport zaak op laten sturen naar Petrie

haan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 17:01

Falona schreef:
Ik gebruik die dingen eigenlijk nooit :o

hoe krijg je ze dan aan ?

AEP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:03

Ik meld me!
Ik heb precies hetzelfde gehad en heb ze opgestuurd aan Petrie via een ruitersportzaak. Dat is toch helemaal niet zo raar? Het moet geloof ik wel een leverancier zijn van Petrie merk, maar dat zijn ze bijna allemaal wel. Zolang de ruitersportzaak er zelf maar niet aan gaat prutten...
Ik had Petrie eerst direct gemaild en ze zeiden dat ze het zelf onzichtbaar (dus geen stiksels aan de buitenzijde) konden maken. Ze halen namelijk de laars los en stikken het dan aan de binnenzijde.
Heb nog steeds prachtige laarzen, niets te zien :D.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:05

Gewoon, zoals je alle schoenen en laarzen aantrekt, voet erin steken en hak naar beneden drukken.

haan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 17:21

AEP schreef:
Ik meld me!
Ik heb precies hetzelfde gehad en heb ze opgestuurd aan Petrie via een ruitersportzaak. Dat is toch helemaal niet zo raar? Het moet geloof ik wel een leverancier zijn van Petrie merk, maar dat zijn ze bijna allemaal wel. Zolang de ruitersportzaak er zelf maar niet aan gaat prutten...
Ik had Petrie eerst direct gemaild en ze zeiden dat ze het zelf onzichtbaar (dus geen stiksels aan de buitenzijde) konden maken. Ze halen namelijk de laars los en stikken het dan aan de binnenzijde.
Heb nog steeds prachtige laarzen, niets te zien :D.

Ik had ze liever rechtstreeks gestuurd, als er nu al tussen 2 dealers 18 euro verschil zit, dan ben ik benieuwd wat de kosten van petrie zijn. Mag ik vragen (mag ook PB) wat jij ervoor betaald hebt ?

Falona schreef:
Gewoon, zoals je alle schoenen en laarzen aantrekt, voet erin steken en hak naar beneden drukken.

dan heb jij er zeker ritsen in zitten, want dat lukt mij echt niet :n

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:24

Nope, geen ritsen en gewoon een goed aansluitende laars.

AEP

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 17:26

Oeh...wat het heeft gekost weet ik echt niet meer...Ik kan niet eens gokken. Het is ook al ruim twee jaar geleden. :+
Misschien mailtje naar Petrie met het specifieke verzoek om ze zelf op te sturen? Alleen zit je dan met de betaling denk ik.