Iemand ervaring met de Aerowave cap?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maras

Iemand ervaring met de Aerowave cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-12 23:14

Ik zie een aantal advertenties van deze cap en ze zien er prachtig uit maar als ik google op dit merk krijg ik nagenoeg geen informatie. Is het een nieuw merk of waarom is er zo weinig info over te vinden. Kan iemand me wat meer vertellen over de pasvorm of hoe het draagcomfort is?

maras

Re: Iemand ervaring met de Aerowave cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 09:10

Hmmmm, is dat een goed of een slecht teken dat niemand deze cap kent ?

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 09:34

volgens mij is het een wat ouder merk, in elk geval is het niet heel bekend.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 21:24

Daar kom ik achter ja dat het geen bekend merk is, jammer want ze zien er mooi uit en er staan er nu een paar te koop voor weinig geld. Sommige caps zitten gewoon echt niet lekker qua pasvorm en dan is het lastig om een cap te kopen die je niet kunt passen hoe mooi en hoe goedkoop ze ook zijn.

MarimaCarona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:06

klopt dat is de gok die je neemt, ik heb ook een keer een cap gekocht, was ook voor de helft van de prijs, en hij pastte perfect.

ik heb zelf het idee dat deze cap er uit gaat of niet meer word gemaakt..

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 16:34

Natuurlijk moet je een zekere kwaliteit kopen, maar of een cap je goed zit of niet, heeft toch vooral met de vorm van je hoofd te maken. Een heel dure cap kan jou hinderen terwijl hij voor je vriendin perfect zit vb. Hetzelfde valt te zeggen over de maten: een 55 of S in het ene merk kan iets heel anders inhouden in een ander merk (hoewel je zou denken dat een cm een cm is: niet dus - het gaat hem om de pasvorm) Een cap koop je dus maar beter niet online - daar kwam je zelf al achter - maar wel goed passen in de winkel. Als je eentje vindt die je goed zit, laat hem gerust 5 min op je bol staan terwijl je de rest van de winkel bekijkt. Dan ben je zeker dat hij toch niet ergens wat nijpt en je later hoofdpijn zou kunnen bezorgen.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 18:00

Bedankt LeenC, ik durfde het al niet aan hoe mooi ik hem ook vind. Ik heb nu een kavalkade cap, zit heerlijk maar is wel aan vernieuwing toe en een ander kleurtje had ik leuk gevonden ( ik zag de Aerowave cap in het donker rood) maar als hij niet lekker zit is het weg gegooid geld dus ik ga maar eens passen in de winkel eerdaags.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 21:56

HAR-->RUI