Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maaike_lotte schreef:Hoi, leuk dat je een pony wil kopen. Er staan er op het moment heel veel te koop, dus je vindt vast precies wat je zoekt. Ikdenk dat je met jouw eisen ongeveer moet denken aan een prijs tussen de 1500-2500. Daarin speelt leeftijd natuurlijk ook een rol. Als je een veelzijdige pony zoekt en je hebt geen serieuze wedstrijdambities zul je daar een leuke pony voor vinden denk ik!

Lidyyy schreef:zo'n 1500 of je moet een ras willen
. Maar dat was ook wel uitzonderlijk bod)

MachoXRuby schreef:okee, bedankt!
maar ik kan dus beter opzoek gaan naar een super lieve e-pony? ik wil best wat voor de pony betalen maar ik ga niet echt wedstrijden rijden enzo! En er zijn ook altijd nog mensen die een goed baasje belangrijker vinden dan de prijs!

Tigra_ schreef:MachoXRuby schreef:okee, bedankt!
maar ik kan dus beter opzoek gaan naar een super lieve e-pony? ik wil best wat voor de pony betalen maar ik ga niet echt wedstrijden rijden enzo! En er zijn ook altijd nog mensen die een goed baasje belangrijker vinden dan de prijs!
Misschien een rare vraag maar wat zou je uit willen geven aan een pony?
Een leuke haflinger of fjord die zijn meestal niet zo duur.

nicky_rilana schreef:ik zou zelf niet voor een 20 jarige pony gaan, je bent zelf nog niet zo oud, en als je dan een 20 jarige pony hebt is hij waarschijnlijk over 5 jaar op, en dan kun je ook niet meer rijden, ik zou dan voor een iets jongere gaan, rond de 8 of zo