Nouja, ik zeg maar zo: welk paard wil nog wat water bij zijn ijs? Ik kan het ijs wel verwijderen, maar de paarden zijn er de hele dag zoet mee Ach, morgen zal het wel over zijn!
De waterleidingen en elektrische waterbakken waren hier gister weer ontdooit. De speciekuipen buiten zijn allemaal leeg gemaakt en weer opnieuw gevuld.
Jeps, sinds gisteren hebben we het water weer aangesloten en hebben ze weer hun automatische drinkbakje. Shetlief haar speciekuip heb ik vandaag ontdaan van het laatste beetje ijs dat aan de randen was opgehoopt.
wij hebben de hele tijd gewoon waterbakken gehad, alleen 1 dag niet er was iemand op stal die de stekker van de waterpomp er uit had gehaalt. verder heeft alles het gedaan.
Ludique96
Geplaatst: 14-02-12 23:49
Ja bij mij is het water in de waterbakken al ontdooit. En over paar dagen worden de automatische drinkbakken aangesloten
Miran_da
Geplaatst: 15-02-12 09:16
Bij ons op stal deed alleen mijn waterbak het niet omdat ik een in/uitloopstal heb en de waterbak precies op de windtocht zit.. Maar gelukkig is dat over... en doet mijne waterbak het ook weer lekker..
Hier deed maandag alles het alweer. Had het nog niet verwacht omdat de leidingen echt goed bevroren waren in de grond. Maar maandag konden wij weer heerlijk de waterbakken vullen met de kraan en tuinslang
ikkeniet
Geplaatst: 15-02-12 23:01
Gister heeft de boer ook bij mij op stal de water weer aangezet. Helaas heeft hij 's middags niet gekeken en waren er twee leidingen gesprongen. Had net 's morgens vroeg 1 potstal leeggehaald en opnieuw van vlas voorzien. Die kan ik gisteravond opnieuw leeghalen. Plus de andere box, die stond te soppen, maar niet zo erg, omdat ik daar vochtdoorlatende matten in heb.
wij hebben nergens last gehad van bevroren water. Zowel de automatische bakken als de specykuipen waren ijsvrij.
Tigra_
Geplaatst: 16-02-12 00:46
Hier waren de automatische drinkbakken binnen en buiten bevroren. Buiten zijn ze vanmorgen terug open gezet. Daar waren er 2 stuk van. Maar gelijk gemaakt dus geen probleem verder in de stallen zijn er geen kapot gelukkig.