Klopt het dat je bij de dressuursport max 5 winstpunten per wedstrijd kunt halen?
En met deze vraag bedoel ik als je 2 x 210> hebt gereden dat je dus eigenlijk 6 winstpunten hebt en nu hoorde ik vandaag dat er dan 1 punt in mindering wordt gebracht...
Om 10 winstpunten te halen in een weekend moet je twee wedstrijden met twee proeven rijden. Kan dus ook als er een maximum van 5wp per wedstrijd is. Op hoeveel wedstrijden je per dag/weekend mag rijden zitten trouwens ook restricties. Weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar is ook vast wel in de reglementen te vinden.
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Geplaatst: 12-02-12 23:18
Falona schreef:
Dat zei je er niet bij
nee sorry, maar dat is wel al lang geleden toen was ik 8
Somebody_
Geplaatst: 12-02-12 23:19
De enige juiste conclusie is; als je 2 proeven rijdt boven de 210 punten, heb je in totaal 6 winstpunten en die tellen dan ook gewoon als 6 winstpunten. Als je vervolgens de dag erna 2 proeven rijdt boven de 195 punten, haal je in totaal 10 punten in 1 weekend. Dit is gemakkelijk op te zoeken in het reglement!
Dit is makkelijk in de reglementen te vinden hoor... Je kan per proef maximaal 3 WP halen. Je mag op één dag maximaal twee proeven rijden. Ik neem aan dat je bokt niet nodig hebt om tot de conclusie te komen dat je dus 6 WP per wedstrijddag kan halen?
courtjuh
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-12 00:00
Ik kan echt wel tellen... Dit is mij alleen ter oren gekomen en het staat niet in het reglement vandaar de vraag.
Somebody_
Geplaatst: 13-02-12 00:02
courtjuh schreef:
Ik kan echt wel tellen... Dit is mij alleen ter oren gekomen en het staat niet in het reglement vandaar de vraag.
Maar dat wat men je verteld heeft, klopt dus niet. Die regel staat niet in het reglement, want hij bestaat niet.6