morgen rondje naar buiten maar wat te doen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Renate_

morgen rondje naar buiten maar wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 19:16

omdat de bak nog steeds bevroren gaan we morgen even een rondje naar buiten maar kunnen ook niet in de berm draven/galopperen maar het meisje waarmee ik ga vind het niet zo leuk om te stappen weten jullie nog iets leuks wat ik onderweg kan doen met haar? Ze is nog een beginner dus liever geen moeilijke dingen ;D ik zat te denken aan iets van halthouden, volt wegstappen, pony's netjes laten wachten. enz.

crazyshar

Re: morgen rondje naar buiten maar wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:20

tjah als je EN beginner bent EN geen geduld hebt om alleen maar te stappen, tjah dan vind ik niet dat je met een paard naar buiten moet.
het is nog steeds glad op veel plaatsen, en je moet ook kunnen genieten buiten, niet alleen maar boscrossen.

dus ik zou eigenlijk gewoon niet gaan of niet met haar.

Renate_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 19:23

crazyshar schreef:
tjah als je EN beginner bent EN geen geduld hebt om alleen maar te stappen, tjah dan vind ik niet dat je met een paard naar buiten moet.
het is nog steeds glad op veel plaatsen, en je moet ook kunnen genieten buiten, niet alleen maar boscrossen.

dus ik zou eigenlijk gewoon niet gaan of niet met haar.

ja ik vind het ook super vervelend maar dacht misschien weten jullie iets :D

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:32

Niet gaan dus.
Geef dat meisje maar eens een theorieles over paardrijden!
Daar heeft ze zo te horen meer aan. :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 15:05

-> BRT

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 15:07

Dat meisje kan nu een hele boel leren over paarden en paardrijden. Ook dat het bijvoorbeeld voor het welzijn van het paard echt lekker is om nu lekker een rondje te stappen over fietspaden en niet bevroren weggedeeltes. Uitrijdeken om (en dan om je eigen benen doen ipv onder het zadel) zodat paard en ruiter lekker warm blijven.
Dat meisje kan nu mooi leren dat paardrijden niet alleen maar snelheid en actie is, maar ook de zorg voor een levend wezen en het opbouwen van een band.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 19:10

met deze combi (geen ervaring en door willen rijden) zou ik morgen zeker niet naar buiten gaan. Ik neem aan dat de paarden in de afgelopen weken niet gereden zullen zijn en hierdoor best fris kunnen zijn. Dit zou ik zeker niet doen met een onervaren iemand. Ga geen ongelukken en narigheid opzoeken.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 20:46

Beetje raar dat ze het niet leuk vind om te stappen, dat hoort er ook gewoon bij. :o Moet ze toch maar leren dat je niet altijd hoeft te draven en galopperen..