Werken deze vakantie op manege Elzenhof

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JumpingWolf

Werken deze vakantie op manege Elzenhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-12 14:04

Hallo allemaal, ik was op zoek naar een leuke werkplek voor de zomervakantie, maar omdat ik 17 ben is dit nogal moeilijk...
Maar toen kwam ik de site van manege Elzenhof op texel tegen, en daar stond dat je daar vanaf je 17de al mag werken.
Dus vroeg ik me af, zijn er al eens mensen daar gaan werken? Wat was jullie ervaring? Hoe werkt het daar?

Happie

Re: Werken deze vakantie op manege Elzenhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 12:27

Hey in de zomer zijn er bij manege Elzenhof veel meer meiden van jou leeftijd die daar werken. Ik zelf werk al een aantal jaar bij de buren van manege Elzenhof namelijk manege Kikkert. Er is trouwens nog een topic over iemand die daar gaat werken: Manege Elzenhof (texel) wie nog meer?

Als je daar gaat werken krijg je kost en inwoning. Verder is het een echte toeriste manege en zijn er een hoop buitenritten die begeleid moeten worden. Je werkzaamheden bestaan dan ook uit mee rijden met de groepen, verzorging van de paarden de meeste daar zijn haflingers, voeren, mest ruimen en klanten helpen. Als je verder nog vragen hebt mag je altijd een pb'tje sturen

JumpingWolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 20:38

Superbedankt! Ik ga ze denk ik morgen bellen! :D

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:33

Ben benieuwd of ze nog een plekje voor je hebben anders kan je ook altijd nog maneg kikkert vragen :D

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:14

Ik ben benieuwd of je antwoord heb gehad en hoe je het geregeld hebt? Ik kom al jaren op Texel, en heb al meerdere malen bij deze manege gereden. Ik vond het echt super en ook wij gaan dit jaar weer richting Texel. Het lijkt me ook leuk om een misschien een paar weken daar te gaan ''werken''. Ik heb enorm veel vrij na mijn examens, en mijn ouders zijn er sowieso twee weken te vinden. Ben benieuwd hoe het afgelopen is.

JumpingWolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 21:29

@Denise, ik heb gewoon gebeld naar de manege, en gevraagd naar het vakantiewerk. Ze hebben me uitgelegd wat het een beetje inhoud (helpen op stal, opzadelen, paarden uit de wei halen, eventueel mee op ritten/begeleiden, helpen met lessen, enz.). Dit leek me superleuk, dus hebben we een periode afgesproken. Ik ga vanaf half augustus totdat ik weer naar school moet gaan (wou eigenlijk al in juli gaan, maar het huis waar alle hulpers slapen zat vol...). En als je daar voor de eerste keer gaat werken zoals ik, dan vragen ze je om een weekendje in te werken. Dit ga ik over 2 weken doen, en heb er superveel zin in!

Dus als je nog wilt komen kan je altijd even bellen, maar er is wel een grote kans dat het nu helemaal vol zit...

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:32

Aii nou dan zit het helemaal vol neem ik aan, ik heb maar tot half augustus vakantie dus dan is het geen optie. Het klinkt wel echt erg leuk maar dan wordt het gewoon volgend jaar. Dan zal ik dit jaar maar eens gaan informeren en misschien me zelfs al inschrijven. Ik wil je dan ook ontzettend veel plezier wensen deze zomer! Ik ga er zeker ook rijden wanneer ik weer op Texel ben, vanaf eind Juli tot begin augustus, maar dan zal ik je helaas niet tegenkomen. Heel erg veel plezier, en geniet ervan!

JumpingWolf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-12 22:46

Moet je zeker doen! En bedankt, ik ga er zeker van genieten! :D

Irinis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:21

Ik vroeg me af of je ook betaald krijgt? Want ik wil er deze zomer misschien ook gaan werken. :)