Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xxMaxx schreef:En weet iemand toevallig een link naar een topic, waar maneges/stallen staat voor in de zomervakantie? Waar je dus p/dag betaald!

xxMaxx schreef:Ik ken die allemaal nog niet zo goed want sta er nog niet zo lang, dus wil dat nog niet gaan vragen...
En een briefje is misschien een minder grote stap dan het rechtstreeks aan iemand te vragen. Silence schreef:xxMaxx schreef:Ik ken die allemaal nog niet zo goed want sta er nog niet zo lang, dus wil dat nog niet gaan vragen...
Ik heb dat het eerste jaar dat wij met ons paard op vakantie gingen ook gedaan.
Stonden daar sinds Maart en in Juni wilde we op vakantie.
Heb toen gewoon een briefje op gehangen of iemand ons tegen vergoeding van de benzinekosten wilde brengen en kreeg dezelfde dag al een telefoontje van een stalgenoot.
Proberen kan altijd natuurlijkEn een briefje is misschien een minder grote stap dan het rechtstreeks aan iemand te vragen.

xxMaxx schreef:En weet iemand toevallig een link naar een topic, waar maneges/stallen staat voor in de zomervakantie? Waar je dus p/dag betaald!