(ik weet niet of het hier goed staat, maar dan verplaatsen jullie het maar
)Ik heb echt jullie hulp nodig!
Ik ben deze zomer op de regiokampioenschappen naar gevallen met mijn pony bij het L springen. Het ging super goed, totdat mijn pony door een oxer totaal onverwacht gestruikeld was en dus ook was gevallen, ik ben toen dus ook gevallen en had met wat pech (voor het zelfde geld was er niks met mij gebeurt) mijn rug gebroken (ik moest meteen naar het zieken huis enz).
Natuurlijk was dit voor mijn ouders een grote schrok! Ik kon daar helemaal niet bewegen en had een hersenschuding enzo. Ik kon voor 2 maanden niet rijden. Inmiddels is het al Februari (het was 6 augustus gebeurt), en rijdt ik al lang weer, maar ik heb nog best wel wat last van mijn rug. Ik heb ook al weer wedstrijden gereden, mijn ouders zijn nu een stuk gezorgder, terwijl ik natuurlijk ook wel geschrokken ben, maar ik wil echt ver komen met het springen en winnen, mijn ouders helpen daarbij niet echt mee omdat ze zo voorzichtig willen door wat ik ook snap.
Ik heb nu al lang (L+32) de punten voor de M, maar mijn ouders willen nog niet dat ik naar de M ga... Ik wil ook heel graag mee doen met de regio kampioenschappen indoor, maar nu willen mijn ouders dat ook niet.
Ik snap dat zij bezorgd zijn, en voorzichtig willen doen, dat zou ik ook doen met mijn kinderen, maar ik wil zo graag verder en dingen bereiken! Maar dat lukt zo niet...
Wat zouden jullie doen? Kunnen jullie mij advies geven? Ik hoop het!!
Groetjes
)
) die je misschien beter kunnen helpen. 
. Ze lieten me gaan, omdat ze mij vertrouwde en mijn instructrice. Ik ben toen ook heel hard gevallen van mijn pony, maar ik mocht er altijd weer op/naar toe. Ze wisten dat ze het niet expres deed, maar dat het een ongelukkige samenloop van omstandigheden was.
"Ja mam, er zit tegenwoordig echt een driesprong in het L."