Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd wie hier haar cap heeft gepimpt en hoe? (plus foto's natuurlijk)
Wil zelf namelijk ook een cap gaan "pimpen".
Ben zelf helemaal weg van bruin en bruin tinten, maar ik wil over een tijd weer wedstrijden gaan rijden en dan is voor zover ik weet verplicht in het zwart/wit te startten. (ik weet dat in Nederland je overal mee mag startten
) Daarom wil ik dus een cap die ik dan eventueel ook op wedstrijd op mag.Verder lijkt het mij erg leuk om zelf weer eens aan de knutsel te gaan!
Alleen een cap, ik kom eigenlijk nergens een cap tegen die mij aanstaat of hij is zo gruwelijk duur dat ik m never nooit niet op durf te zetten. Haha. De GPA High Lite komt eigenlijk precies over een met wat ik mooi vind, maar 900,- voor een cap vind ik gewoon echt veel te veel geld.

Deze komt dus in de buurt, alleen denk ik dat ik de klep ook in het zwart wil en de rest precies zoals deze is. Zat ook te denken aan een rijtje steentjes, maar denk dat het dan veel te veel wordt.
Nu wil ik alleen dus een goedkope(re) cap en dan zelf zo maken, maar kan dat en zo ja hoe?
Vooral hoe je die cognac randjes er op zet, het kinbandje lukt me zelf nog wel en de klep wil ik dan denk ik toch zwart laten.
Ben ook benieuwd naar jullie creaties!
).
?