Ik zoek "Sofie", een palomino merrie 4, 5 jaar ongeveer, die ik gedurende een jaartje getraind heb op een stal regio Antwerpen.
Ze had een angst voor springen, maar beetje bij beetje zijn we samen beginnen oefenen. Ze was geen 'normaal' paard, maar ik denk dat vele mensen dat wel zeggen van een paard waarmee ze echt een band hadden, vanaf de eerste seconde. Voor mij was Sofie speciaal. We hebben ervoor gewerkt, het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost. Eindelijk werd haar angst overwonnen en namen we een paar (voorzichtige) sprongetjes. Ja, we waren goed op weg, maar tijd om alles verder op te bouwen, hadden we niet.
Sofie was niet van mij, maar van de eigenaar van de stal. Hij wist waarschijnlijk dat afscheid me zwaar zou vallen, en toen ik op een zondag naar de stal kwam, bleek Sofie verkocht. Dit zijn foto's van haar, getrokken op 22/07/2010, de laatste die ik van haar heb.
Het zou me zo'n deugd doen te weten waar ze is en hoe het met haar gaat.

http://imageshack.us/photo/my-images/857/gz2hx.jpg/
Via Bokt hoop ik haar te vinden, als je haar herkent of als je iets over haar weet, aarzel dan niet om te reageren.. Bedankt!