Waar laat jij je GPS als je op buitenrit bent?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Waar laat jij je GPS als je op buitenrit bent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 11:57

Ik heb een GPS (Garmin gpsmap 60csx) die ik gebruik voor wandelen, fietsen, geocachen en dus ook voor het paardrijden. Zeker als ik in een onbekend gebied kom, kan ik me door middel van de gps goed oriënteren en nieuwe paden zoeken.
Op dit moment zit mijn gps in mijn jaszak en moet ik elke keer mijn paard laten stilstaan om zelf op de gps te kunnen kijken. Ik vind dit enorm onhandig.

Wie gebruikt er nog meer een gps te paard en waar laat jij deze? Heb je bijvoorbeeld een houder aan je zadel geknutseld? Tips en foto's zijn welkom :)

Mieke_Xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 18:46

Ik rijdt ook wel eens met GPS, maar houdt hem ook vaak gewoon in mijn zak (gewoon om later de snelheid te zien) Ik rijdt wel vaker met kaart in nieuw gebied en die kan ik tussen de klip (met elastiek) op mijn bodyprotector doen. Dat is wel handig, kan hem zelfs in draf er in en uit halen, Alleen ik vrees dat een GPS daar niet tussen blijft zitten, dus mocht iemand iets geniaals weten..dan ben ik ook wel benieuwd ;)

Noompje86

Re: Waar laat jij je GPS als je op buitenrit bent?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:55

ik heb er 1 die er uit ziet als een horloge. dus gewoon om mn pols en soms aan mijn martingaal.voor sommige modellen zijn er pols bandjes te koop, en bij sommige kan je ze dan om je nek hangen maar daar hou ik niet van ....jezou er maar afvallen...
geocachenis zoiezo genial te paard! sorry moets ik even kwijt. toen er naar een nieuwe stal verhuisten kende (mijn vriend en ik) het bos niet goed maar door de gaan geocachen hebben we toch heleleuke tochten gemaakt en weer veilig thuis gekomen:D