Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Angela schreef:Ik heb 2 van mijn paarden (de 3e stond al met deken) nu (gisterenavond) ook de deken om gedaan. Die gaat er weer af zodra de temperaturen weer normaal zijn (0 graden). En gaat eventueel weer op als het weer kouder als -5 is.
De wintervacht was immers al goed op dikte, en ze gaan met dit weer echt niet verharen door een paar dagen een deken op. Het helpt ze gewoon door de ergste kou heen, en met een normale temperatuur kunnen ze dat weer prima zelf
TLNLSDB schreef:Angela schreef:Ik heb 2 van mijn paarden (de 3e stond al met deken) nu (gisterenavond) ook de deken om gedaan. Die gaat er weer af zodra de temperaturen weer normaal zijn (0 graden). En gaat eventueel weer op als het weer kouder als -5 is.
De wintervacht was immers al goed op dikte, en ze gaan met dit weer echt niet verharen door een paar dagen een deken op. Het helpt ze gewoon door de ergste kou heen, en met een normale temperatuur kunnen ze dat weer prima zelf
Ik zit een beetje met het zelfde, heb ze tot nu toch dit jaar helemaal geen dekens op gehad
alleen was ik van plan ze vandaag toch maar om te doen maar zat ik met de vraag wanneer ik ze er dan af zou halen..ik denk dat ik het net zo ga doen als jou!
Lijkt me een prima plan zo!