wedstrijdjasje Pikeur Diana

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

inge_romeo

wedstrijdjasje Pikeur Diana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 20:46

Ik zoek eigenlijk een wedstrijdjasje.
En nu kwam ik de Pikeur Diana tegen.. (ik weet dat de prijs best wel hoog is :$ )

Maar nu vroeg ik me af:

Wie van de bokkers onder ons heeft de Pikeur Diana uitwasbaar? (36)
en zou voor mij wat maten op willen meten?

Ik ben zelf best wel slank dus ben benieuwd of deze mij zal passen ivm het zoeken naar de juiste maat. (Mijn ouders hebben geen zin om naar bijv de divoza te rijden... en bestellen via internet, passen en terugsturen vonden ze ook niet goed := )

Het liefst mensen met een maat 36 want ik denk dat die het beste zal passen.. iemand met een 38 mag ook!

graag opmeten:
- van schouder tot schouder
- mouwlengte
- lengte van de achterkant
- borstomvang

Alvast bedankt!

Als er mensen zijn die een ander jasje aanbevelen zou ik dit ook graag horen!

lucifertje

Re: wedstrijdjasje Pikeur Diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 20:54

Ik zelf heb het jasje niet. Ik heb de kentucky Concours. Prijsklasse wel stukje hoger maar voor mij was dat het perfecte jasje aangezien ik brede schouders en een smallere taille verhouding heb.

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 20:55

oke.
nou, aangezien mijn ouders de €180,- al (te) duur vonden gaat 'm dat denk ik niet worden :+

Maar alsnog bedankt!

En ik heb eigenlijk ook niet echt brede schouders :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 02:14

Ik heb em in maat 36 en ik ben in de taille ook vrij slank. Alleen mijn schouders zijn wat breed (rare verhoudingen zijn geweldig :')), dus de mouwen zijn me te kort. Maar dat heb ik eigenlijk met alle soorten jasjes. Verder past ie erg goed.
Ik zal morgen eens kijken of ik het op kan meten.

Trouwens, ik heb het jasje gekocht voor 70 euro via Marktplaats. Ik zou eens gaan scouten als ik jou was ;)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 02:51

Ik heb de Pikeur Diana, alleen in de wol uitvoering en een paar maatjes groter dan 38 :D Ik heb 44 en hij valt ruim 44 (ik hang een beetje om de maat 44/46 ;) ). Wat ideaal is van de wol uitvoering is dat hij een elastische rug heeft. Ik heb geen idee of de wasbare uitvoering dat ook heeft.
Heb em echt al jaren, en hij blijft super in vorm en is elke cent waard geweest. (foto's ervan vind je via de link in mijn onderschrift overigens :D ).

En kan alleen maar Niobe gelijk geven, zoek op MP of Ebay. Ze komen daar best vaak voorbij voor een aardig prijsje. En een merkjas is altijd beter dan een goedkoop geval. Pikeur, Eurostar, Kentucky zijn goede merken.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 17:48

WD-V -> RUI

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-12 19:45

oke, dankjewe

Ik las er eigenlijk over in dit topic:
[WD-V] Wat is nou een goed, getailleerd wedstrijdjasje?

vandaar uit ben ik gaan googlen en toen kwam ik er dus 1 tegen op mp. €85,-
maar ik wist dus niet hoe groot die maten vielen.. Want je kan hem niet meer omruilen... Nu alleen m'n ouders nog overhalen :D Want mijn moeder vond €85 voor een jasje wel erg veel en dat ging ze er niet voor betalen :( Dus nu ga ik komen met mijn argumenten... :j

@Niobe: Als je dat zou willen doen.. Heel graag! Alvast bedankt! +:)+

iklieftponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:31

Ik weet niet wanneer je hem echt nodig hebt?
ga je voor het eerst starten of ben je al aan het starten maar vast op zoek naar een nieuwe?
als je nog niet gestart ben, wanneer ga je starten?

Een vriendin van mij gaat al haar paarden spullen verkopen (beëindigen van de sport)
en heeft dit jasje toevallig! volgens mij een 36-38. ze is zelf erg dun en ook niet zo groot, rond de 1.65 gok ik. Ook haar jasje dan te koop gaan zetten, maar ik weet niet wanneer ze dat precies gaat doen. (ze rijd sowieso nog een aantal keer een paar wedstrijden) dus vandaar mijn vraag wanneer je gaat starten (als je dat nog niet doet natuurlijk;))

inge_romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-12 19:57

Wat toevallig!
de bedoeling was dat ik als het weer wat warmer zou worden, zou mogen gaan starten.

De situatie ligt wat ingewikkeld..
Ik rij bij iemand die les geeft en ben daar 5/6 dagen in de week te vinden. Ik mocht soms wat "lespony's" bijrijden als daar tijd voor was. er zijn in totaal 3 lespony's.. : een fjord, een shetlander en een hackney.. Met de hackney (hero) zou ik wedstrijden gaan rijden. Maar als de "nieuwe" leuker zou zijn (we waren op zoek naar een nieuwe omdat ze nu elke keer een pony moest lenen voor de lessen) zou ik met die wedstrijden gaan rijden.. en nu is de nieuwe er.. en je raad het al: Ik vind de nieuwe leuker.. :j
dus nu zijn we aan het kijken of de nieuwe geschikt is voor in de lessen. en als dat kan dan mag ik ook wedstrijden gaan rijden met haar. Maar als ze weer verkocht wordt dan ga ik dus wedstrijden rijden met Hero... De hoofdzaak van de nieuwe pony is dus dat ze mee kan lopen in de lessen (ook de beginnerslessen) en als ik er dan dus ook nog wedstrijden mee kan rijden is dat mooi meegenomen :+

wat over mij:
ben best slank & 1,65.. dus zou ook moeten passen denk ik..

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 09:30

ik heb dit rijjasje liggen in jouw maat, zelf heb ik inmiddels een grotere maat.
stuurmaar een pb dan kan ik je foto's sturen