te fanatieke ouders?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SaBiNa_S

te fanatieke ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 20:43

Wat ik al een aantal keren gezien heb op wedstrijd zijn huilende kinderen en boze ouders...
Ik vind dat het iets leuks moet blijven, en als je het ook nog goed doet is het natuurlijk helemaal leuk.
Maar ik vind dat sommige ouders echt te fanatiek zijn om het maar even zo te noemen..

Bv vandaag had ik een wedstrijd, en ik was aan t in springen en t was nog niet echt druk.
Ik roep altijd wel sprong vrij ofzo als er iemand in de weg staat, maar als ik verder van niemand last heb doe ik dat niet. Dus ik rij naar de sprong toe en er komt opeens een meisje aangalloperen vlak voor mij langs, dus ik ga op de rem. En die vader die zei met een aardig verhefde stem dat ik moest uitkijken en wel sprongvrij moest roepen. Op zich had hij gelijk hoor , ik had het beter kunnen roepen. maar zn dochter had ook kunnen uitkijken. en vooral de manier waarop hij het zei was ook niet echt vriendelijk dus ik zei; sorry hoor, maar zei kan ook wel uitkijken. op zo`n moment kan ik dus niet mn mond houden. :')

Wat vinden jullie nou van hiervan?

ik wil hier niet mensen mee `afzeiken ` ofzo hoor. :)

Martine

Re: te fanatieke ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:51