Ik ben Frans en ik ben op zoek naar informatie over mijn merrie uit België. Mijn excuses voor de vertaling! Ik geloof dat mijn merrie was in handen van een forumlid, zijn bijnaam is Dianta. Hier zijn de details van mijn merrie, kan ik foto's indien nodig. Arabische merrie, 8 jaar oud, naam : NH Aaralia Aqua par Nibakan el Jerez x NA Camomilla Ik wil graag voor de bezetting van de voormalige eigenaar, om te weten waar ze was geboren, en hun verleden. kunt u mij helpen? dank u voor uw huis!
Aaralia
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 18:06
hier ben ik met de merrie:
zandvangers
Geplaatst: 28-01-12 18:21
I .
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Aaralia
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 19:18
dank je wel! Ja het Diant mij schreef, Ik kijk het onderwerp!
Ik heb lang naar de oorsprong van de merrie weet dat, want ik weet niets over zijn verleden, weet ik niet de plaats van zijn geboorte, noch de persoon die gaf geboorte.
Het meisje die het verkocht aan de Belgische me is, maar heeft in Frankrijk gewoond, heeft ze niets gezegd over het verleden van Aaralia, schade ...
Aaralia
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-12 19:22
Hier is het te missen: het heeft een sterk karakter, niet altijd even makkelijk, maar het is goed in twee maanden zullen we doen onze eerste endurance race!