knotjes voor pony met lange manen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

morenomar

knotjes voor pony met lange manen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 19:57

He bokkers!

mijn Pony heeft manen van pakweg 40 cm. Ik doe op wedstrijd altijd een "binnenstebuiten" henstenvlecht.
Het ziet er netjes uit, maar ik zou ook wel eens knotjes willen. IK GA NIKS AFKNIPPEN, voor alle duidelijkheid :)
Ik heb nog nooit ,met naald en draad gewerkt... als iemand foto's heeft van knotjes met lange manen....

groetjes,

Morenomar

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:08

Wat je het beste kan doen voor mooie knotjes is een vlechtje maken zolang als een normaal vlechtje met korte manen, daar een knotje van maken, dan hou je nog een losse pluk over die draai je om het knotje heen, paar stevige elastiekjes erin en je hebt nette knotten :)
Hele oude foto, maar zo zag het er bij die van mij uit met lange manen: http://i37.tinypic.com/n1urgi.jpg

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:13

Ik heb zelf met m'n haflinger met naald en draad gedaan. En die heeft ook een flink pak manen (kijk voor foto's in m'n profiel)

uitleg met foto's over naald en draad kan je hier vinden

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:15

Maartje1990

Re: knotjes voor pony met lange manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:17

Nou, ik heb met naald en draad meteen geprobeert en ging harstikke goed, het erin doen is niet zo lastig.... het eruit halen is de echte ellende :+