Laklaarzen: leren binnenkant??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marlien

Laklaarzen: leren binnenkant??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-12 09:34

Ik ben van plan om laklaarzen te kopen, maar nu hoor ik van verschillende kanten dat het rijden met complete laklaarzen niet fijn is (glad/piepien/snel versleten). Heeft iemand hier ervaring mee??? Als dit inderdaad een probleem is, denk ik erover om de binnenkant van leer te laten maken!

bedankt :o

Ashley5760

Re: Laklaarzen: leren binnenkant??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 09:35

Ik heb binnenkant gewoon leer is super! Geen slijtage terwijl vriesin lak binnenkant er helemaal afbladerd

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 10:14

Ik heb ze helemaal lak en het is niet glad, piept niet en er is niks van beschadiging te zien. Wel is het wat plakkeriger aan je zadel waardoor je je been makkelijker stil kan houden :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:12

Ik heb ook volledige laklaarzen, en ze piepen alleen als ik mijn benen niet stil houdt. En dat is voor mij eigenlijk wel een mooie reminder, ik zit veel stiller met die laarzen aan. Ze plakken ook een beetje tegen het zadel aan, dus benen stil houden is ook iets gemakkelijker.

Als ik ze opnieuw zou kopen zou ik zelf wel voor een leren binnenkant gaan, toch iets praktischer. Het bladdert bij mij niet af, dat scheelt.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:14

Lakleer aan de binnenkant piept meer als je het aan de binnenkant hebt zitten.

Of bedoel je IN je laars :) ?