Ik hoop dat jullie mij wat kunnen vertellen hierover. Dit leek me i.i.g. sneller dan te wachten tot ik beschik over de instructiemap
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ladypaard schreef:Moeten ze dan in de F2 echt al precies weten waar de p,v, l, i enzo zit?
Destination schreef:ladypaard schreef:Volgens mij ging het bij mij toen over grote voltes en gebroken lijnen enzo. Maar dat weet ik niet zeker, het is al weer een paar jaar geleden. Bakletters moeten wel maar dan alleen de stamdaard, dus de p enzo niet.Moeten ze dan in de F2 echt al precies weten waar de p,v, l, i enzo zit?
ladypaard schreef:Dank je voor het verplaatsen![]()
Zie nu waarom ik wat verward ben, bij F3 naar F4 staat er ineens een hoofdstuk 9 verzorging in. Hoort dit nog bij de theorie die ze moeten kennen? Want dat is dan in verhouding wel een heel stuk meer dan dat ze voor F5 naar F6 moeten kennen.
(alhoewel ze deze keer nog geen theorie doen). Kan ik het in de lessen meenemen, omdat de volgende wedstrijd er geheid verschillende zijn die dan theorie moeten doen.
Destination schreef:ladypaard schreef:Dat is over meerdere toetsen he?pff arme kindertjes(gelukkig weten ze het meeste gewoon)
Gaan jullie ook ruiterbewijzen doen?
).