Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sweetdreams schreef:oja, dat gaat leuk worden, ik kwam erachter dat mijn AVP erg beperkt is (het is een studentenverzekering) en ik niet verzekerd ben als ik in een motorrijtuig rij (ongeacht of die van mezelf is of van een ander) en schade aan de auto heb. Dus ik ga eerst kijken hoe dit geregeld is bij de polis van de eigenaar en dan moet ik mezelf misschien beter laten verzekeren. Maar we hadden het hier over een achterlicht, dat zou denk ik in je eigen risico vallen. Weet jij hoe duur dat ongeveer kan zijn?
MarliesV schreef:TS, goed dat je dit uitzoekt!
Ik kwam er van de week achter dat mijn vriendin waar ik altijd met mee ga naar les geen inzittende verzekering heeft voor haar auto. Dat betekend dat ik niet onder haar verzekering val als zij brokken maak en zij dus moet betalen voor mijn kosten bij bv blijvende invaliditeit. Dat zijn geen geintjes natuurlijk.
Als ik in haar auto rijdt (met paard en trailer) is wel de hele boel weer verzekerd. Zowel ik, de auto, de trailer, het paard en zij. Vreemde materie maar helaas wel een duidelijk voorbeeld dat het heel goed is om van te voren uit te zoeken hoe het zit.