Ze is gewend om op de manege te komen en is tijdens het rijden ook heel relaxed, echter wanneer zij daar een tijdje op stal staat weigert zij gewoon te drinken (zowel uit de drinkbak als uit een emmer) en na een paar dagen ziet ze er dan ook heel ingevallen uit. Ondertussen hebben we haar definitief terug thuis op stal gezet (waar ze er een stuk gelukkiger uit ziet, en zowel op stal als buiten drinkt), en ga ik te paard met haar naar de manege (zo wordt ze lekker verkeersmak ook
. Het idee 'ooit moet ze toch eens dorst krijgen en drinken' is blijkbaar niet juist bij haar, het leek me heel erg ongezond en ze werd ook chagrijnig.
Suikertjes in het water, water uit de waterput van thuis, stukjes biet in het water; allemaal geprobeerd, niks lijkt te werken. Dusja, momenteel is het wat lastiger voor mij wanneer ik wil rijden, maar ze is tenminste gezond en blij.
Nu even uit nieuwsgierigheid, zijn er nog mensen met zo'n paard? Iemand die het kunnen oplossen heeft?
) Maar dat hielp dus ook niet... Mischien eens een pakje appelsap meenemen om er door heen te doen.