mondoni leren rijlaarzen

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

mariekeoo

mondoni leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 16:50

heee

ik weet niet of het hier hoort!

ik heb sinds 19 september een paar leren laarzen gekocht bij de divoza, en blij dat ik was van mijn eigen gespaarde geld mijn eigen leren laarzen gekocht. dus ik ging lekker rijden met mijn laarzen, lekker fotoshootjes doen. maar al binnen een maand bleek mijn hak los te gaan raken, balen zeg! maar gelukkig kreeg ik op 9 oktober een nieuw paar. en mocht ze weer helemaal opnieuw inlopen. niks was er mis mee tot een maar weken geleden dat ik er achter kwam dat er een paar naadjes aan de zijkant los gingen laten. ik zou ze even schoonmaken en mee terug gaan, maar nog steeds niet gedaan wegens drukte. tot ik er vandaag achterkwam dat ik een scheur van minstends 4 a 5 cm aan de achterkant van mijn laars had. dat zou toch niet zomaar moeten kunnen met laarzen van 3 maanden oud en normaal gebruik (rijden).

mijn laarzen
Afbeelding

de scheur aan de achterkant van de laars
Afbeelding

Afbeelding

en de losse stiksels aan de zijkant
Afbeelding

iemand die dit nog meer heeft?

xSimonee

Re: mondoni leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:53

Ik heb deze laarzen niet, maar ik zou toch wel terug gaan hoor! Want dat is echt niet goed!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:55

Het is natuurlijk wel een beetje een zwak plek, ben je misschien ergens tegenaan gekomen dat het heeft kunnen scheuren?
Zéker mee teruggaan!!

Ik heb deze laars ook gehad, maar ik heb er een hele goede ervaring mee gehad.

Dat een naad loslaat, oké, maar een hele scheur langs een naad, is wel heel bijzonder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:56

Heb die van mij al meer dan een jaar, en die zijn nog helemaal goed hoor... Teruggaan dus! Dit hoort écht niet!

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 16:57

Oei, ik heb precies dezelfde maar hoop niet dat die van mij met dit soort kuren komen. Divoza ligt voor mij nou niet bepaald naast de deur :=

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 16:58

heb er geen rare dingen mee gehad, laatst een keer van mijn pony gevallen maar hier geen scheuren in me laars mee gekregen. als het goed is gaan we er morgen mee terug. en ik hoop dat ze er wat aan doen want het is dan best een hoop geld

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 18:04

Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen, hou je ons op de hoogte? :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 18:16

ja ga ik doen

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:38

Tip: vraag je geld terug en ga sparen voor wat meer kwaliteit, de ervaring leert bij je helaas maar weer; goedkoop is duurkoop!!

*edit: met een volgend paar loop je weer hetzelfde risico en dat zou ik niet doen als ik jou was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:58

Champie_Me schreef:
Tip: vraag je geld terug en ga sparen voor wat meer kwaliteit, de ervaring leert bij je helaas maar weer; goedkoop is duurkoop!!

*edit: met een volgend paar loop je weer hetzelfde risico en dat zou ik niet doen als ik jou was...

Dit is de eerste persoon die ik tegenkom die problemen heeft met mondoni's. ;) Dat kan met ieder merk gebeuren.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 03:54

Je hoort wel meer minder goede dingen over mondoni laarzen... Dan voornamelijk in de zin van slecht, stug en snel lelijk leer, lelijk inzakken, slappe ritsen, scheuren van leer etc.

Geloof ook zeker dat dit ook voorkomt bij andere merken hoor niet dat ik mondoni als het zwarte schaap er tussen wil zetten want over lipica en vele andere merken hoor je dus ook wisselende verhalen...

Sannesugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 10:38

Ik heb dezelfde laarzen, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 16:59