[BRT] Wie rijdt er nog meer in stwaldrik? Of ander druk bos?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

BontNijntje

[BRT] Wie rijdt er nog meer in stwaldrik? Of ander druk bos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 15:42

Hallo allemaal.

Als eerste, hoi :D Dit is mijn eerste topic hier /3

Ik vroeg mij af, wie er nog meer, net als ik, in het bos van St Waldrik rijdt?
Of in een ander druk bos?

Wat doen jullie als het mooi weer is, en je om de vijftig meter gevraagd word of je paard geaaid mag worden?

BontNijntje

Re: [BRT] Wie rijdt er nog meer in stwaldrik? Of ander druk bos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-12 16:08

Hier in het bos, op een mooie dag, kom ik namelijk continue mensen tegen die aaien willen. Of die je zelfs gewoon zonder vragen op de foto zetten.
En ik weet niet goed hoe ik daarmee om moet gaan.

Een keer heb ik iets gedaan dat ik achteraf toch wel banketstaaf vond := Ik kwam iedere week hetzelfde gezinnetje tegen. Met een heel schattig jong meisje, van ik schat een jaar of zes. En die vader vroeg elke week weer, of dat dat meisje aaien mocht. De eerste keer heb ik ja gezegt.
De zes keren daarna heb ik gezegt op een vriendelijke manier, dat ik er ook voor mijn rust kwam, en dat als dat meisje paardjes wilde aaien, dat daar dan maneges voor zijn, waar ze alle paardjes mag gaan aaien.
Werd steeds een hele discussie.

Een week later kwam ik ze weer tegen. Toen heb ik tegen vaders gezegt, waarom komen jullie morgen niet bij mij op stal kijken? (Was zaterdags), vaders vond het prima, dochters helemaal blij :o
Toen heb ik het adres van een manege gegeven :=

Achteraf wel spijt van gehad, maar ik werd echt gek van die man :=