Het gaat om een boomloos dressuurzadel, die door de flexibele panelen goed naar de rug moet vormen.
Nu duurde het wat langer voordat hij binnenkwam (two-tone laten maken) en hier heb ik zelf ook iedere keer achteraan moeten bellen. Jammer maar ach, misschien ben ik wel te ongeduldig denk je dan. Nu heb ik hem eindelijk 12 januari opgehaald, maar kom ik erachter dat dit zadel niet goed past. Hij is te krap in de boom en schuift naar voren. Gelukkig heb ik mijn paardje er eerst mee gelongeerd, want hij begon flink te bokken vanuit de schoft.
Ik weet zelf natuurlijk wel ondertussen waar ik op moet letten bij mijn paard (vooral niet te lange kussens en drie-punts singelstoten), maar verder ben ik natuurlijk ook geen expert en dit verwacht je wel van iemand die zadelmaakster/verkoopster/passer is.
Nadat ik had geconstateerd dat het zadel niet paste, heb ik direct met de zadelmaakster gebeld en zij gaf aan die maandag erna niet te kunnen, maar die dinsdag misschien wel langs te kunnen komen om te bekijken wat er mis was. Ze zou hier over terugbellen, omdat ze nog geen dag/tijd kon zeggen en haar agenda niet uit haar hoofd wist.
Ik ben niet terug gebeld en heb uiteindelijk afgelopen donderdag zelf maar weer gebeld. Eerst met mijn mobiel, hier werd niet op opgenomen, 5 min later bel ik met de werktelefoon en er wordt binnen 3 x overgaan opgenomen.
Eerst kreeg ik een reactie dat ze erg druk was en alweer vol zat die vrijdag en zaterdag. Ik heb aangegeven dat zij mij terug zou bellen en dit niet heeft gedaan en dat ik wel verwachtte dat ze met spoed langs zou komen, mede omdat ik nu geen passend zadel had voor mijn paard. Daarnaast vind ik dat als er een probleem is met een splinternieuw zadel wat je verkocht hebt dit zsm moet oplossen, maar dat terzijde.Zaterdag werd ik door iemand anders gebeld dat de zadelmaakster mij niet terug kon bellen door een probleem met haar telefoon, ze kon wel gebeld worden. Deze mevrouw zei dat de zadelmaakster erg grieperig was en niet langs kon komen, omdat de zadelmaakster zo plichtsgetrouw was heeft ze gevraagd om deze mevrouw te bellen. Ze kon maandag (vandaag ) om 10 uur wel langs komen, tja ik moet gewoon werken dus dat gaat niet. Ze vroeg mij daarop om vandaag zelf weer te bellen met de zadelmaakster voor een nieuwe afspraak. Ik heb net gebeld, maar er wordt niet opgenomen.
Nu vind ik dit onderhand wel een raar en lang verhaal worden, of ligt dit aan mij en ben ik te ongeduldig/argwanend?
Het valt me vies tegen dat het zadel zo slecht past en dat er als je een splinternieuw zadel koopt (geen goedkope) er zulke slechte service wordt geboden.
Wat zouden jullie nu doen? Ik wil het nog wel proberen, maar het moet niet al te lang meer duren voordat het opgelost wordt!
Zadel inladen en erheen rijden, en haar confronteren met het slecht gemaakte zadel!
. Volgende keer maar passen als je gewoon kan rijden dan. Succes morgen in ieder geval, zal vast wel goed komen.