Tijdens de warme dagen, kletsnat in de paddock, niet rollen. Op het land, niet rollen.
Heb haar alleen een paar keer zien liggen in stal.
Is dit raar?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Coentjuh schreef:En wat vinden jullie dan van mijn gekke pony die nooit hinnikt? Hij toont verder niet ongelukkig, maar nog vrolijk en druk voor zo'n oudje. Coen komt zat buiten, veel afwisseling qua rijden/longeren/buitenritten etc.

Coentjuh schreef:En wat vinden jullie dan van mijn gekke pony die nooit hinnikt? Hij toont verder niet ongelukkig, maar nog vrolijk en druk voor zo'n oudje. Coen komt zat buiten, veel afwisseling qua rijden/longeren/buitenritten etc.
Hij ligt ook veel. Heeft regelmatig de poep nog aan z'n oor zitten nadat 'ie in zijn stalletje gelegen heeft
Peanutbutter schreef:Mij is altijd verteld dat paarden die nooit/niet rollen of niet omrollen zich of niet op de gemak voelen of last van hun rug / benen heeft omdat ze dan niet pijnloos op kunnen staan.
Die rolt ontzettend veel. Babeth schreef:Peanutbutter schreef:Mij is altijd verteld dat paarden die nooit/niet rollen of niet omrollen zich of niet op de gemak voelen of last van hun rug / benen heeft omdat ze dan niet pijnloos op kunnen staan.
Mijn paard heeft ook geen 100% goede rug meer en artrose, maar die laat een modderplas niet liggen hoor!Die rolt ontzettend veel.
Sabinee__ schreef:Coentjuh schreef:En wat vinden jullie dan van mijn gekke pony die nooit hinnikt? Hij toont verder niet ongelukkig, maar nog vrolijk en druk voor zo'n oudje. Coen komt zat buiten, veel afwisseling qua rijden/longeren/buitenritten etc.
Nou, niet heel gek. Paarden communiceren met voldoende andere middelen dan alleen stem.