Zelf heb ik een grijs jasje (mt38) van een goedkoop merk, 50euro ofzo. Maar zelf ben ik 1,70, mijn paard is 1.66 en ik vind mezelf best wel 'breed' op mijn paard. Nu ben ik benieuwd of jullie jasjes weten die je wat slanker aankleden? 50euro begrijp ik dat dat niet reeël is voor mooi jasje, maar heel veel geld heb ik er ook niet voor over helaas.
Ik probeer hier absoluut geen andere mensen mee te kwetsen, zodra dat wel zo is gooi er maar een slotje op
Hihihi gewoon naar een ruitersport zaak gaan en gaan passen en kijken welke het mooiste afkleed. Valt de prijs mee dan koop je hem gewoon daar. Is deze ver boven je budget dan via boktmarkt op marktplaats op zoek gaan naar een 2e hands. Of kijken of je ergens een mooi colbertje kan vinden en die eventueel wat aanpassen
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
ik zou gewoon naar de ruitersportzaak gaan en kijken welk jasje het mooist past. ik heb wel eens een animo jasje aan gehad en die was heeel fijn, maar ze zijn ook echt duur