rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

luuklover

rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 21:21

Haaaay :o

Iemand die kan vertellen of deze laazen,
-goed en lekker zitten
-lang mee te doen zijn(niet snel stuk enz.)
-mooi blijven
-tijdens het rijden en zo niet vervelend zijn?!

Ik ben al een tijdje opzoek naar lekker zittende, goede laarzen die echt niet boven de €170,- zitten.
Ik heb tot nu toe altijd nog jodphurs en gaithers gehad, maar dat vind ik ook niets(meer). Maar dat omdat mijn voeten nog snel groeide, maar ik ben nu van mijn 'voetengroei' af, dus ben opzoek naar beters, waar ik wel wat aan heb.. :)

Ook mag je best wat achterlaten van jou beste rijlaarzen;) (ook niet boven de €170,- ) :$
Gelieve ook de site er bij;)

Groetjes luuklover
Hier nog de foto en de site van de laarzen;)

http://www.ej.nl/products/10000068/6010 ... QHP+MODENA
Afbeelding

CoronaLime

Re: rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:34

Ik heb geen ervaring met deze laarzen, denk dat ze van matige kwaliteit zijn en vind ze ook niet zo mooi gesneden, maar voor 30 euro meer kan je lipica's op maat laten maken, zijn erg fijne laarzen en die blijven wel erg mooi :j

haffiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:35

luuklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 21:39

dank je wel..
Maar het probleem is, ik woon in Flevoland en ben 14 jaar, mijn moeder rijd niet zomaar ff naar Noord-Holland:(
Jammer..
haha

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 21:46

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 01:28

als je voeten niet meer groeien, ben je waarschijnlijk ook uit de kinderlaarzen gegroeid (die jij laat zien zijn kinderlaarzen). Verder ben ik altijd bang dat de steentjes los gaan laten, verder lijkt de laars me ook vrij stug. Wellicht zijn deze ook een idee?
http://www.ej.nl/products/10000068/6010 ... CK+LIMOGES
en anders de Mondoni's zoals hierboven aangegeven.
Als je in Flevoland woont, kun je wellicht bij de Divoza in Staphorst langs gaan en de Epplejeck in Zwolle.

luuklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 10:59

Marie111 schreef:
als je voeten niet meer groeien, ben je waarschijnlijk ook uit de kinderlaarzen gegroeid (die jij laat zien zijn kinderlaarzen). Verder ben ik altijd bang dat de steentjes los gaan laten, verder lijkt de laars me ook vrij stug. Wellicht zijn deze ook een idee?
http://www.ej.nl/products/10000068/6010 ... CK+LIMOGES
en anders de Mondoni's zoals hierboven aangegeven.
Als je in Flevoland woont, kun je wellicht bij de Divoza in Staphorst langs gaan en de Epplejeck in Zwolle.

Ik denk dat ik idd die ook ga doen, ik kan nog altijd naar Zwolle rijden(waar de eppeljeck zit) En daar gaan passen.
Dankjewel!

gr. /3

beesiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 11:09

Ik heb vroeger al drie paar van deze laarzen gehad, het is mooi leer en blijft lang goed. Deze laars heeft alleen een hele lage boog en bij de meeste mensen is de laars ook erg kort. Ze zitten wel echt heerlijk en je hoeft ze bijna niet intelopen!! Anders zou ik idd voor de mondoni plain of field gaan. Heb ik ook gepast alleen vond ik het leer niet zo heel mooi! succes!!

luuklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 13:46

Okee ik denk dat ik idd voor deze ga(de Mondoni's) :D
Ik vind ze mooi, lijken me goed en niet erg duur.
Mensen ervaring met deze laarzen? ;D

Afbeelding

Seventeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:18

Die laatste vind ik echt lelijk :=
die 1ste is niet van geweldige kwaliteit,kan er mee door maar voor die prijs vind ik het netjes!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:30

CoronaLime schreef:
Ik heb geen ervaring met deze laarzen, denk dat ze van matige kwaliteit zijn en vind ze ook niet zo mooi gesneden, maar voor 30 euro meer kan je lipica's op maat laten maken, zijn erg fijne laarzen en die blijven wel erg mooi :j

Idd heb ze ook! Ga binnekort 2de paar aan laten meten :)

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:32

Mondoni zou ik niet doen, is leuk voor 1 a 2x in de week voor een kind, maar niet voor iemand die bijna niet meer groeit omdat die laarzen na 1 jaar al versleten zijn.

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:36

Brittneyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:37

de mondoni vind ik ook niet mooi zonder veters

Bontjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:41

Ik zou als ik jou was niet voor die laars gaan,want de rits gaat erg snel kapot.
De laarzen van ej zitten vaak perfect maar ze zijn redelijk snel versleten.
Ik ben een paar weken geleden en zou ook die laars van ej kopen maar toen zei een meisje ook al dat ze erg snel versleten waren. Toen heb ik een paar petries gekocht voor €100 precies mijn budget misschien dat je even kan kijken of ze nog steeds die petries hebben voor €100, ik denk het niet er waren nog maar een paar, maar je kan altijd even kijken.

Jessica66098

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 17:53

Zelf ben ik ook op zoek naar goede,mooie rijlaarzen ;)
Vooral ook die lang meegaan maar toch voor een goed prijsje :)
Iemand Suggesties ? :D

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:25

Ik zweer bij mijn Petri's. Mooi, blijft goed en mooi en gaat heeeel lang mee. Duur? Tja, als je ze moet aankopen wel, maar ik heb de mijne bijvoorbeeld al iets van 8 jaar...

Jessica66098

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:39

LaDonna75 schreef:
Ik zweer bij mijn Petri's. Mooi, blijft goed en mooi en gaat heeeel lang mee. Duur? Tja, als je ze moet aankopen wel, maar ik heb de mijne bijvoorbeeld al iets van 8 jaar...

Hoe duur zouden Petri's dan zijn?
Ik ben namelijk echt op zoek naar laarzen die jare lang meegaan inplaats van laarzen die na een jaar gewoon weg gegooit kunnen worden.

Linndatbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 19:41

Die laarzen op die foto, heb jij die? Ik heb het niet helemaal goed begrepen. maar die zitten heel lekker en gaan lang mee. :D

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:46

MIjn Petries waren iets van 350 euro destijds, kalfsleer maar verder geen poespas, geen rits of zo. Mooi en degelijk, as ik ze een keer goed poets, kunenn ze zelfs mee op wedstrijd, ook nu nog ;-) Op deze site http://www.rijlaarzen.nl/categories/Petrie-Rijlaarzen/ kun je prijzen zien van de laarzen in allerlei soorten.

luuklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 23:14

Linndatbenik schreef:
Die laarzen op die foto, heb jij die? Ik heb het niet helemaal goed begrepen. maar die zitten heel lekker en gaan lang mee. :D

Nee ik zou ze graag willen,
maar zijn ze nou wel of niet goed??
Kom op, de een zegt dit en de ander zegt dat wat heb ik er aan xd :D
hahaha...maar joke zijn ze wel of niet goed?

luuklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 23:22

Oke mensen voor de duidelijk heid;)
-Ik ben op zoek naar goed, lekker zittende, die zeker 5 jaar mee kunnen, mooie, met rits, met of zonder veter, fijne..Leren rijlaarzen.

het liefst dat ik ze zelf kan passen, bijvoorbeeld bij de EJ of Hypo de Veluwe(Hulshorst)

Heb je tips van jou beste laars?? :)
(liefst met plaatje, site etc)

xxx'

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:28

Lipica, ik heb ze besteld bij www.paardenlaars.com, worden op maat gemaakt dus passen is niet nodig & je kan álles maken wat je zelf wil hebben :j

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:35

Bij EJ kon je petrie perfect laarzen kopen voor 110 euro enkele weken terug. Deze laarzen zijn in het begin wel wat stug hoor!

Heb de laarzen in het echt gezien van jou OP, maar ik vond het zelf maar matig van kwaliteit.

luuklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-12 23:43

Adamootje schreef:
Bij EJ kon je petrie perfect laarzen kopen voor 110 euro enkele weken terug. Deze laarzen zijn in het begin wel wat stug hoor!

Heb de laarzen in het echt gezien van jou OP, maar ik vond het zelf maar matig van kwaliteit.

Okee;) Ik ben eigenlijk ook wel klaar met die 1ste laars, iedereen zegt dat hij slecht is, dus ik neem geen risico zeg maar;) haha!
maar geld die aanbieding nog steeds? want ik krijg er altijd mail van, heb alle EJ mails terug gelezen maar zag niks over rijlaarzen..?! :o