Kingsland vesten damesmaat, hoe valt het??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Champie_Me

Kingsland vesten damesmaat, hoe valt het??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 02:24

hoihoi

Ik ben van plan ergens in de uitverkoop misschien ergens nog een mooi vest van kingsland op de kop te tikken! maarrrrr welke maat moet ik hebben?? weet dat jassen(?) over het algemeen erg groot vallen en dat je 2 maten kleiner moet nemen dan je werkelijke maat maar hoe zit dit met de DAMESvesten van kingsland?? ik heb de keuze uit M en L... in principe zou M mijn normale maat zijn maar vallen deze vesten ook zo? zou zonde zijn om zoveel geld kwijt te zijn voor een vest wat ik niet pas!

*edit: vallen de vesten over het algemeen kort of lang en zijn de mouwen kort of lang en hoe vallen ze in de breedte??

ik hoor het graag!

groetjes charlotte

ANightAway

Re: Kingsland vesten damesmaat, hoe valt het??

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:14

Ik dacht dat de damesmaten normaal vielen, maar dat weet ik niet zeker.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:16

ik heb XXS van jassen vesten en truien van kingsland terwijl ik normaal gesproken gewoon een S heb, soms een M en als het op maten aankomt gewoon 36.
Ze vallen dus wel groter vind ik.

jasmijn89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 23:07

bestel in gods naam niets! zonder te passen..
bij kingsland weet je het maar nooit, ik heb verschillende shirts, polos truien en vesten van KL.
van maat xxs tot maat m! dus ik bestel nooit meer wat tenzij ik het ergens gepast heb..

ik heb nu van fleece vesten ook van de ene maat m en een andere xs..
als je al iets op het oog hebt misschien dan nog een keer een topic maken met hoe de maat valt van juist dat model?!