BR Fashion winter 11/12 - Laarzentas & zadeltas?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

BR Fashion winter 11/12 - Laarzentas & zadeltas?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 21:21

Hoi Hoi!

Toen deze nieuwe collectie net uit was heb ik bij Divoza hiervan het halster en de multitas (gewoon schoudertas, met tig vakjes) gekocht. Erg mooie set!
Ook gelijk een dekje voor de training mee genomen, stiekem wil ik er nog de zweetdeken van al ben ik daar nog niet helemaal over uit.

Wel wil ik heel graag de laarzentas en de zadeltas er nog van, maar kan hem werkelijk waar nergens vinden. Heb o.a. gekeken bij de EJ (winkel en webshop), Divoza (webshop, en toen der tijd hadden ze hem ook niet in de winkel), Agradi en nog wat kleinere webshops... Maar ben dus nog nergens de laarzentas en/of zadeltas tegen gekomen... :=

Iemand dus suggesties waar dit te krijgen is?? Als het echt verder weg (woon in Nijverdal, dat is precies tussen Zwolle en Enschede in..) is graag winkel waar het in de webshop te krijgen is. Evt. zou ergens omg. apeldoorn / beekbergen nog wel te doen zijn (familie die daar woont namelijk).

Alvast bedankt!!

Groetjes

CoronaLime

Re: BR Fashion winter 11/12 - Laarzentas & zadeltas?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:46

Heb je al contact opgenomen met de shops of ze de tassen misschien voor je kunnen bestellen? :)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 22:01

Nee dat nog niet, maar als het ergens gewoon al te krijgen is...
Mocht dat echt niet lukken is contact opnemen altijd mogelijk natuurlijk! :) (Word wel gewoon in de winkel dan...)

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:03