Wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daphnm

Wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 23:47

Hoi,

ik heb een vraagje voor de wedstrijdrijders: hoe moet je een wedstrijd kunnen rijden?
en dan bedoel ik niet: hoe moet je springen, maar hoe zit het met de startkaarten en/of coupons??
ik wil namelijk misschien wedstrijden rijden met mijn vp, maar iemand zei s tegen mij:
'als je het alleen voor de ''lol'' doet zou ik er niet aan beginnen omdat alles van startkaarten enzo heel duur is..'
àls ik wedstrijden ga rijden, wil ik springen. vanaf welke dressuur mag je meedoen aan springen?? bb of b?

ik weet niet precies hoe het zit, jij wel? tell me!

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 09:58

een lijstje met wat je moet weten:
Heel veel rijden,
Heel veel lessen,
lid worden van een officiele vereniging.
startpas aanvragen,
betalen.
dressuur gaan rijden,
minimaal 1 winstpunt in de B dressuur halen,
dan mag je springen!

Plus je hebt een trailer nodig en iemand die je er heen wil brengen!
als je 1 keer in het jaar wedstrijd wil rijden kun je misschien beter vragen of je ergens op een manege mee mag doen!

marleeentje

Re: Wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:03

Kijk eens op www.knhs.nl, daar staan ook kosten en uitleg over de startpas e.d.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 10:05

Als je inderdaad maar een enkele keer een wedstrijd gaat rijden, kost het erg veel geld. Een normale startkaart kost 75 euro per jaar, je hebt geen coupons meer nodig. Verder moet je inderdaad lid zijn van een rijvereniging wat geld kost, en startgelden betalen. Eerst maar eens zeker weten dat je dat wilt en kunt betalen!

Daphnm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-12 16:27

kleinvosje schreef:
Als je inderdaad maar een enkele keer een wedstrijd gaat rijden, kost het erg veel geld. Een normale startkaart kost 75 euro per jaar, je hebt geen coupons meer nodig. Verder moet je inderdaad lid zijn van een rijvereniging wat geld kost, en startgelden betalen. Eerst maar eens zeker weten dat je dat wilt en kunt betalen!

Het liefst rijd ik er wel wat meer dan 2 of 4 per jaar natuurlijk!
Rijvereniging zit ik al bij.

bedankt verder ;)

tjoepatjoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 16:47

volgens mij zit je niet bij de rijvereniging als je nooit wedstrijden rijd, dan kost het alleen maar geld voor niets!
ik zou eerst maar eens heel veel rijden, en oefenen, en je ouders heel erg lief aankijken, en als je wat ouder bent misschien beginnen met wedstrijden!