[PG] Lobke RM KWPN Merrie 1993

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bianciej

[PG] Lobke RM KWPN Merrie 1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-12 20:36

Hallo allemaal,

Ik ben al ongeveer 5 jaar niet meer op bokt geweest omdat ik geen paardjes meer heb..Van de week tijdens het opruimen een aantal foto's van mijn vorige paardje gevonden! En nu besloten om een oproep te plaatsen of iemand weet waar ze staat of heeft gestaan..Zou het toch wel erg leuk vinden om te horen hoe het met haar gaat en hoe ze het doet..En wie weet misschien wel een keertje op bezoek..Ze is bij ons verkocht in 2004 omdat ze voor mij toen onhandelbaar was..Als je te veel van haar vroeg ging ze in protest door te bokken en te steigeren..Ze is binnen een dag opgehaald en nu dus spoorloos..Ze is een vosmerrie en heeft geen aftekeningen alleen (als ik het goed heb) een aantal witte haartjes bij haar sokje(als ik het goed heb voor). Veel informatie van haar heb ik niet meer! Dit is het enige wat ik nog heb of weet!

Naam: Lobke RM
Ras: KWPN
Geslacht: Vosmerrie
Geboren: 1993
KWPN Nummer: 93.6322

Afstamming:
Vader Variant 1979
Moeder Titty 1977

Foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb niet echt super duidelijke foto's..In de winter en zomer verkleurde haar vacht een beetje..Ze was lichter in de zomer en donkerder in de winter..
Denk je dat je deze merrie kent of staat ze bij je op stal..Neem dan alsjeblieft contact op, ben zo benieuwd hoe ze is en hoe het met haar is!