Verder zou ik graag willen weten hoe sterk de laars is, ik wil hem namelijk gebruiken voor erbij en waarschijnlijk hou ik ze dan ook aan als ik op stal nog van alles moet doen (voeren/afspuiten/mest scheppen/door de bak lopen), vergeet mijn laarzen nog wel eens uit te doen
. Sowieso loop ik altijd een paar rondjes er naast door de bak, daar moeten ze echt tegen kunnen.
? Ik heb zelf afgelopen december Petrie Leeds gekocht en ben er erg blij mee. Het zijn wel vrij strakke laarzen, tenminste rond de enkel met name. Maar doordat ze vrij smal zijn, is het wel een mooi model. Ik heb ze nu dus zo'n 3 maanden in gebruik, 1 à 2 keer per week, en ze zijn maar een klein beetje uitgezakt, nu zijn ze precies goed. Ze zijn niet goedkoop en ik heb ze natuurlijk te kort om de kwaliteit op lange termijn goed te beoordelen, maar ik vind het een superlaars!
). Heb momenteel heel slappe kalfsleren laarzen (toeval in de uitverkoop) en ik vind ze geweldig. Merk dat ik slappe laarzen echt heerlijk vind (heb altijd met harde dressuurlaarzen gereden). Volgens mij is de Leeds wel soepel maar niet zó soepel.
)
)
vandaag ook al meegereden en dat ging wel goed. Alleen wel het gevoel dat mijn beugels langer kunnen.