Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik volg het even niet meer..
comeclose schreef:Dat de ruiter tijdens de wedstrijd met twee proeven -2 heeft gehaald wilt niet echt iets zeggen over het paard. Vaak wilt dat zeggen dat je verkeerd bent gereden, zoals de verkeerde kant, extra volte, langer dan 30 sec. ongehoorzaa, etc. Je krijgt al meteen -2 bij de eerste keer fout rijden. De ruiter is dus tijdens beide proeven twee keer fout gereden. En daarbij is je verhaal nog al onduidelijk en snap niet echt hoe je hier uit een conclusie over het paard kunt halen.
Frozen schreef:comeclose schreef:Dat de ruiter tijdens de wedstrijd met twee proeven -2 heeft gehaald wilt niet echt iets zeggen over het paard. Vaak wilt dat zeggen dat je verkeerd bent gereden, zoals de verkeerde kant, extra volte, langer dan 30 sec. ongehoorzaa, etc. Je krijgt al meteen -2 bij de eerste keer fout rijden. De ruiter is dus tijdens beide proeven twee keer fout gereden. En daarbij is je verhaal nog al onduidelijk en snap niet echt hoe je hier uit een conclusie over het paard kunt halen.
oh nee daar ging het niet om,ik ben alleen niet zo in de strafpunten van de dressuur en wilden alleen weten waarom je evt die 2 keer -2 zou kunnen halen...
ik las al dat het niet door kreupelheid ofzo zou komen...maar vond het gewoon vreemd dat je dat kunt behalen in 2 proeven..
daarna ben ik verder gaan zoeken ver het paard,want eerlijkheid is ver te zoeken bij veel mensen....en kwam ik der achter dat ze dampig is...en meer dingen..