Hey fijn dat jullie reageren. Ik weet dat het witte boordencriminelen zijn. Maar simpel feit er staat niets van over in hun voorwaarden. Ik heb ze gebeld en kreeg een heel banketstaaf opgehangen blablabla en je word niets wijzer. Het gaat mij echt niet om die paar honderd euro en dat ik dit nu doe eigenlijk liever ook niet aangezien ze bij mij letterlijk en figuurlijk een poot hebben afgezet en dus druk bezig ben met revalideren en daar liever mijn energie in steek.
Maar als nooit iemand iets doet worden die witteboordencrimineeltjes, uitzuigers(zover ze dat nog niet zijn)
Ik bekijk het heel simpel als ik mijn auto in de prak rijd hoef ik ook niet nog een jaar premie te betalen.....
Mijn merrie is 11 jaar verzekerd geweest ook nooit iets gedeclareerd....
Het mag gewoon niet zo zijn dat hun allerlei eisen hebben waar wij ons netjes aan moeten houden zodat ze de regels kunnen aanpassen wanneer het hun uitkomt. Als er een paardenhandelaar niet eerlijk is word daar ook tijd en aandacht aan besteed om dat te stoppen waarom zou dit dan door kunnen blijven gaan.
Alleen is maar alleen, samen staan we sterk..... dus diegene die zich besodemieterd voelen laat het weten.
Wat mij nog het meeste dwars zit bij mijn gebeuren is dat ik 2 tinkermerries had, moeder en dochter, moeders is overleden en ik krijg een schrijven dat dochters is overleden, hadden ze mijn paarden verwisseld