Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Voor de spieren van het paard en de frisse zeelucht doet ruiter en paard alleen maar goed ook voor het humeur
Ook het bos is een goeie optie als dat dichter bij huis is

Geryon schreef:@_Mas: Wat vind jij er niet eerlijk over tegenover het paard? Misschien ben ik het compleet met je eens hoor.
Ik heb jammer genoeg alleen een buitenbak, geen longeercirkel etc. Fijn dat jij wel gewoon nog vier keer per week kon rijden. Opzich is er bij ons in de buurt (op stap afstand) een kleine manege met een kleine buitenbak, ik zal daar maar eens contact op nemen, maar dat zie ik somer in..
.

Alleen de vooruitzichten voor volgende week schijnen weer vorst te brengen..
) en verder ging ik zo nu en dan wandelen, deed grondwerk of op buitenrit en ze dan langs de weg wat loswerken.
. Sita_ schreef:Morgen dooit het trouwens alweer.Alleen de vooruitzichten voor volgende week schijnen weer vorst te brengen..
Wanneer de vorst echt aanhoud en de bak overdag niet meer dooit zorg ik dat ie wel egaal en vlak is zodat ik wel stapwerk en rustig wat drafwerk kan doen. Ook ga ik dan een aantal keer per week naar de rijvereniging te rijden.. Dat is 10 minuutjes met de trailer, dus daar ben je ook zo..