problemen met nieuwe knhs site ivm aanmelden leden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

goldwing

problemen met nieuwe knhs site ivm aanmelden leden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 20:49

wie heeft er ook van de secretariaten problemen met de nieuwe site van de knhs voor verenigingen
Ik probeer 2 nieuwe leden aan te melden slaat bij de eerste het program al vast en bij de andere geeft hij niet aan dat het geaccepteerd is maar staat nu plots wel in het rijtje leden
Nu wil ik dus die eerste opnieuw doen krijg ik dat ze al bestaat maar ze staat niet tussn mijn leden en het nummer wat ik krijg is ook niet te vinden
Zoek ik op de naam of op het nummer krijg ik niets
Dus een startpas kan ik niet aanvragen want persoon is niet bekend ( ja dat is ook )
Lid nummer 2 staat netjes tussen de leden wil een startpas aanvragen gaat dat niet want lidmaatschap is niet ingegaan bij deze vereniging en er is nergens een datum die ik kan veranderen
Dus ja maar even 2 boze mails naar de helpdesk gedaan
Geef mij de oude site maar kon je tenminste alles tegelijkertijd doen
En ook mails dat er leden zijn aangemeld krijg je ook neit meer
Hebben jullie er ook problemen mee

MilesNF

Re: problemen met nieuwe knhs site ivm aanmelden leden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:27

Ik heb zelf geen problemen met het aanmelden, zaterdag nog 2 leden aangemeld.
Wel andere rare dingen, zoals ponyleden die ik in 2011 heb afgemeld die opeens tussen de paarden staan.

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:35

Aanmelden geen probleem, krijg ook keurig een bevestigingsmail.

Wel staan er reeds afgemelde startkaarten weer op actief en ook een aantal leden die afgemeld, zijn weer geactiveerd (met als leukste 2 zussen, 1 is afgemeld, de ander nog lid, stond precies zoals het moet in het oude systeem en nu in het nieuwe systeem is afgemelde zus weer lid en degene die nog als lid zou moeten worden vermeld, staat afgemeld).

Nieuwe systeem nog beetje last van kinderziektes dus...

Ik vind het nog erg onoverzichtelijk, lastig ook dat je na aanmelding van een lid direct terug gaat naar het overzicht van de leden en niet meteen het persoonsnummer (wat ik noteer op het inschrijfformulier van het lid) in beeld krijg, je moet dan dus eerst het net aangemelde lid weer opzoeken.

Startpassen nog niet geprobeerd in het nieuwe systeem.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 00:38

ZO was ik dus als lid afgemeld.
Erg leuk als je in 2 proefjes 4 winstpunten haald en er achteraf achter komt! :Y)