Hoe ze bij de bix kan: we hebben een bak waar alles in zit. Die bak zit in een kast. De ponystallen worden 's ochtens klaar gemaakt maar soms blijft de kast open staan. Ze duwt dan met haar neus de deksel eraf en mm maar gelukkig was ik er binnen een halve minuut XD
Op buitenrit houd ik ook wel van veel pit, ik rijd veel overgangen en zet haar flink aan het werk. We hebben een geweldig zandpad waar ze ook lekker even los kan gaan maar natuurlijk zitten er ook stapstukjes bij. Ook als we en klein stukje (500m) even gaan racen kan ze opeens opzij springen en terug willen lopen, maar ik kan probeer dan altijd dezelfde kant weer terug te draaien en meestal lukt dat wel, maar de volgende keer zal ik heeel veel overgangen rijden. Ook in draf dan ziet ze iets wat een beetje spannend kan zijn(hond) en dan reageert ze er overdreven op. Terwijl de volgende keer dat we langs een hond rijden er niks aan de hand is terwijl ze evenhard blaffen...
persoonlijk denk ik dat ze het gewoon niet leuk vind maar ik heb daar niet zoveel verstand van. Ik zou graag nog wat meer advies krijgen!
@tamary