Gezocht hafarabier Sylven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Gezocht hafarabier Sylven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 18:17

Hoi!

Lang lang geleden kwam ik wel eens bij mijn achternicht (tenminste ik geloof dat ze dat is :o ) en zij had een haflinger aan huis staan (Strudel heette ze geloof ik :) ). Die heeft op een gegeven moment een veulen gekregen (vader *een* arabier) waar ik ook een paar keer bij ben wezen kijken :) Leuk beestje.
We hebben nu niet echt contact meer (waarom? geen idee eigenlijk :+ Als ze dit leest moet ze vooral PB'en :) ), maar ik ben heel nieuwsgierig hoe het met veulie is. Dus mijn vraag is, weet iemand waar ze staat of hoe het haar vergaan is?

Alvast bedankt! :D

Groetjes Suzanne

Edit: ik zou echt niet weten hoe oud Sylven nu is.. Ik weet dat ik haar in 2003 een keer heb opgezocht en toen was ze sowieso niet drachtig. Ook meen ik me te herinneren dat Sylven een schimmel was, maar toendertijd was ze vos.

x_Heidi

Re: Gezocht hafarabier Sylven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 15:39

Bij PCK eersel hadden ze een haflingerxarabier staan geloof ik.. een jong beestje :P maar die heette toen allstar.

-sorry als het niet klopt, ik was daar 1 jaar geleden op ponykamp en heb er zelf niet op gereden ofzo, hij/zij viel me gewoon op-