Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Sim_ schreef:Raar, lijkt me niet dat ze je daarom mogen weigeren. Of dat officieel ook zo is durf ik niet te zeggen.
Je kunt het probleem oplossen door wel je 2e proef te starten maar na het eerste onderdeel af te groeten? Ben je wel je inschrijfgeld kwijt.
Amytj schreef:Hallo,
Ik had me in december al ingeschreven voor een dressuurwedstrijd met mijn pony, voor twee proeven. Nu wilde ik er graag maar een rijden dus mailde ik naar de vereniging dat ik de tweede proef af wilde zeggen. Ik kreeg een mailtje terug dat als ik maar een proef wilde rijden ik niet meer mee mocht doen omdat er nog twee reserve combinaties zijn die wel twee proeven willen rijden.
Mijn vraag is dus, kunnen ze zomaar zeggen dat ik niet meer mee mag doen omdat ik nog maar een proef wil rijden?!

Loetie84 schreef:Het 'probleem' met mensen die maar 1 proef rijden is dat dat dus wel een startplek kost. Als je maar 1 proef rijdt, moet je de verplichte proef van die maand rijden. Dat geldt dus ook voor de ander die maar 1 proef rijdt. Die kan dus niet zomaar in jouw plaats haar eerste proef rijden (terwijl wat jouw tweede proef zou zijn...)
Maar ik vind het wel vreemd, dat je niet meer mag starten. Er zijn ook mensen die vanwege medische redenen (van paard of ruiter) maar 1 proef kunnen starten.
Scum schreef:Dat hoeft niet perse zo te zijn als er bijvoorbeeld maar 1 jury zit en er in groepjes van 2, 3 of 4 gereden wordt. In dat geval kun je best meer mensen aannemen die ook 1 proef rijden.