[PG]Info over Amara die stond op manege Marhulzen te Groenlo

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lori1kenobi

[PG]Info over Amara die stond op manege Marhulzen te Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 02:29

Hallo Allemaal,

Tijdens mijn eerste zwangerschap en de periode daarna heb ik mijn rodblakke fjord (sommigen onder ons noemen het een haflinger) Amara in bruikleen gegeven aan manege marhulzen in Groenlo. De periode dat ze daar gestaan heeft is februari 2010 tot september 2011. Omdat ze enorm in haar gedrag veranderd is zou ik graag alle info over haar en haar verblijf daar krijgen, ieder beetje is welkom. Dus wie kent haar, zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom. Even ter verduidelijking, ik ben niet op zoek naar Amara, ik ben de eigenaresse en weet waar ze staat. Alvast bedankt.

mvg Lori
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 16-05-12 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

lori1kenobi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 14:40

Hallo,

Even nog een berichtje van mij. Er zijn mensen die denken dat ik zelf enorm vervelende ervaringen heb met de eigenaresse en wellicht de manege in het algemeen. Dit is niet zo. Ik ben niet op zoek naar negatieve verhalen om hierbij een zondebok aan te wijzen. Dat het in bruikleen geven van Amara aan de manege geen goed idee was, is iets wat niemand had kunnen voorzien. Hierbij ben ikzelf de meest schuldige omdat ik deze beslissing heb genomen destijds. Naar mijn idee is ze ook nooit slecht behandeld geweest, maar is ze gewoon niet geschikt als manege pony. Haar gedragsverandering kan enorm veel verschillende oorzaken hebben, en ik probeer via deze weg er achter te komen waar dit aan kan liggen. Ik ben op zoek naar ervaringen (zowel positief als negatief) met Amara zodat ik dit mee kan nemen in haar training de komende periode.

gr. Lori

Dazzyserena

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 14:25

hoii ik rijd zelf op die manege en ken haar ook een beetje
Ik kan me herinneren dat ze heel eigenwijs was ze probeerde regelmatig kinderen uit
daarom heeft ze een lange tijd stil gestaan want niemand reed meer op haar.
later ging een andere vrouw op haar gereden.
wat ik me nog kan herinneren was dat die vrouw haar ook niet echt kon houden.
daarna heeft ze ook stil gestaan samen met haar beste maatje Lars (want die was kreupel ;( )

dit is wat ik nog wist over haar. Ik zal in mijn volgende les vragen over haar ;)

Groetjes